شهدا و جانبازان با قدرت ایمان و ولایتمداری حماسه‌سازی کردند
کد خبر: 4191204
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل:

شهدا و جانبازان با قدرت ایمان و ولایتمداری حماسه‌سازی کردند

داور نوری حماسه‌آفرینی جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس را مرهون قدرت ایمان ولایتمداری آنان دانست.

دیدار با خانواده شهدا و جانبازانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۱۰ دی‌ماه با همراهی شهردار اردبیل با جانبازان گرانقدر «میرحیدر هاشمی، دلاور نجفی، سیدحسین رفیعی، عبدالرضا قاسمی و رسول ایزدی‌منش» دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این دیدار‌ها ضمن تجلیل از صبر و پایداری جانبازان گرانقدر، حماسه‌آفرینی جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس را مرهون قدرت ایمان و ولایتمداری آنان دانست و گفت: جانبازان غیور در ولایتمداری و بصیرت الگویی برای نسل‌های جدید هستند.

نوری ادامه داد: جانبازان گرانقدر غیورمردانه در میادین ستیز حق علیه باطل جنگیدند و به‌دلیل قدرت ایمان و تبعیت از رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار روزافزون برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

محمود صفری، شهردار اردبیل نیز در این دیدار‌ها ضمن تأکید بر تکریم ایثارگران در جامعه گفت: قشر معزز ایثارگران دِین بزرگی بر گردن مردم و مسئولان نظام دارند و ما باید همواره در راستای حمایت از این عزیزان و رفع مشکلات آنان قدم برداریم.

انتهای پیام
captcha