مردم در شناخت توطئه دشمن طلایه‌دار هستند
کد خبر: 4190832
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
حسینی:

مردم در شناخت توطئه دشمن طلایه‌دار هستند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مردم ما در شناخت دشمنی‌ها، فتنه‌انگیزی‌ها و توطئه‌های دشمن طلایه‌دار بوده و فریب آنان را نخواهند خورد.

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، امروز، در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی که در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار شد، ضرورت توجه به این روز جهت بصیرت‌افزایی را متذکر شد و گفت: حماسه 9 دی‌ روزی برای بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری و لبیک گفتن به فرمایشات ایشان است.

وی با بیان اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی به هیمنه استکبار جهانی از جمله آمریکا ضربه مهلکی وارد کرده است و قدرت‌های جهانی اقتدار کشور را در منطقه و عرصه بین‌المللی برنمی‌تابد، اظهار کرد: آمریکایی که روزی خود را ژاندارم منطقه دانسته و در همه امور کشور دخالت داشت، با حضور مرجعی عالیقدر و حمایت مردمی از کشور رانده شد. امام خمینی(ره) تحولی بنیادین ایجاد کرد و توانست به پیروزی‌های مهمی دست یابد.

حسینی با اشاره به توطئه‌های متعدد دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه داد: استکبار همواره به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به اهداف از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده است. در ابتدای پیروزی انقلاب جنگ را علیه ایران نوپا به راه انداختند. در همان دوران تحریم‌ها را علیه ما آغاز کرده و در طول سال‌ها بر فشار آن افزودند. دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود فتنه‌ای را در سال 88 برنامه‌ریزی کرد و برنامه خود را پس از برگزاری انتخابات که هیجان مردم بالاست به راه انداختند.

وی افزود: در فتنه سال 88 چهره پلید دشمن به وضوح برای مردم روشن شد و عموم مردم به وضوح دشمنی آنان با اسلام، نظام و قرآن را مشاهده کردند. با حضور بهنگام اقشار مختلف مردم در صحنه این فتنه و حادثه پشت‌سر گذاشته شد، اما پس از گذشت سال‌ها و با روی کار آمدن دولتی ولایی، انقلابی و مردمی بار دیگر دنبال تحریک مردم بوده و بلوایی دیگر را به‌منظور خروج کشور از مسر پویایی رقم زدند و پس از اینکه تعلق خاطر مردم به حاکمیت، ولایت‌ فقیه و نظام را دیدند، جنجالی دیگر به پا کردند.  

واقعه غزه به شناخت بیشتر مردم از اسرائیل منتج شد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: مردم ما در شناخت دشمنی‌ها، فتنه‌انگیزی‌ها و توطئه‌های دشمن طلایه‌دار بوده و فریب آنان را نخواهند خورد. اسرائیل یعنی آمریکا و آمریکا یعنی اسرائیل. مردم ما از ماهیت این دو جنایتکار غاصب به‌خوبی آگاه هستند و پس از واقعه غزه و به شهادت رسیدن شمار بسیاری از زنان و کودکان بیش از پیش به ماهیت جنایتکار آنان پی بردند. این اتفاق باعث شده تا تمام مردم جهان ماهیت خون‌خوار آنان را بشناسند. دشمن سال گذشته با درگذشت بانویی کشور ما را به آشوب کشاند. امروز هزاران کودک و زن بی‌گناه زیر آوار مدفون می‌شوند و کسی پاسخگو نیست. این رفتار نشانگر ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

به گفته حسینی نگاه نظام سلطه، برده‌انگاری تمامی جوامع است. امام(ره) از روز اول این نگاه را افشا و رسوا کردند و این نگاه، خود را در غزه نشان داد. تمام مردم در اقصی‌نقاط مختلف دنیا نگاه امام(ره) را شناخته و با استفاده از رهنمون‌های ایشان و مقام معظم رهبری در مقابل ظلم و جور ایستادگی کرده و جمهوری اسلامی را پناهگاه امن خود می‌دانند.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت و انصارالله، با تأسی از نگاه و مکتب امام راحل و سربازان انقلاب تشکیل شد و توانست با قدرت در برابر دشمنان متجاوز بایستد. رژیم غاصب اسرائیل از ورود آب، غذا و دارو به غزه ممانعت می‌کند و ضروری است شریان‌های حیاتی و اقتصادی اسرائیل را از بین برد و اجازه ندهیم این رژیم کودک‌کش به حیات خود ادامه دهد. حمله حماس و آوارگی شهرک‌نشین‌ها، وجود اسرا و کشته‌شدگان و خسارت‌های جنگی فشار سنگینی به رژیم اسرائیل وارد کرده و بدون تردید در مقابل این فشارها تاب‌آوری ندارد. در مقابل آنان، حماس و جوانان فلسطینی با قدرت ایستادند.

روحیه آزادی‌خواهی مردم معادلات دشمنان را برهم زد

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ایران با وجود داشتن روحیه آزادیخواهی تمام معادلات جهان را برهم زده است، اضافه کرد: مردم ایران به‌واسطه داشته روحیه استکبارستیزی با تمام قوا در برابر دشمنان ایستاده است و براین اساس آنان هیچ‌گاه دست از سر ما برنخواهند داشت. این روزها شاهد به راه انداختن انواع جنگ‌ها از جمله جنگ شناختی هستیم، اما با بصیرت مردم و روشنگری هیچ‌گاه به نتیجه نخواهند رسید. نظام اسلامی ایران همواره با سعه‌صدر پیش رفته است. سال 88 قریب به هشت ماه کشور به هم ریخت، اما کاسه صبر مردم در 9 دی لبریز شد و بساط فریب‌خوردگان با بصیرت مردم برچیده شد.

حسینی تصریح کرد: انقلاب ایران از همان ابتدا، انقلابی مردمی بود و همین امر از انقلاب حفاظت کرد. در انقلاب اسلامی، مردم انتخاب‌گر هستند و این امر حاکی از آن است که مردم‌سالاری به معنای واقعی حاکم است و تمام امور بر مبنای رأی مردم تشکیل می‌شود. بدون تردید مشکلات و کاستی‌هایی وجود داشته، اما نظام ما نظامی مردم است و امور با انتخاب آنان پیش می‌رود.

وی به انتخابات پیش رو در اسفندماه اشاره و اضافه کرد: نظام اسلامی ایران فرصت را برای حضور افراد مختلف در عرصه‌های گوناگون برای شرکت در انتخابات را فراهم کرده است. به‌واسطه وجود مقام معظم رهبری انحرافات به‌طور کامل تعیین تکلیف و مدیریت می‌شود. با حضور حداکثری مردم می‌توان اقتدار ملی و جبهه مقاومت را رقم زد. بدون شک با مشارکت حداکثری و وحدت می‌توان امنیت حتی صنعت گردشگری را در کشور ارتقا بخشید.

حسینی با بیان اینکه انتخابات را پیش رو داریم و با حضور گسترده در آن می‌توان اقتدار ملی و اقتدار جبهه مقاومت را رقم زد، گفت: اگر مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشیم در مسائل منطقه و جهانی اثرگذار خواهیم بود و قطعاً به‌واسطه این وحدت می‌توان امنیت و اقتصاد و حتی صنعت گردشگری کشور را تقویت کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امروز دولتی مردمی با تمام توان پای کار است، بیان کرد: هشت سال کشور با کم‌کاری مواجه بود و صنایع به‌دلیل خصوصی‌سازی نامناسب با مشکلاتی رو‌به‌رو شدند. با توکل به خدا و وجود دولتی مردمی چالش‌ها برطرف شد. مشکلات و ایرادهایی وجود دارد، اما امور در حال پیشرفت است و تمام حوزه‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی، نیرو و... فعالند.

انتهای پیام
captcha