مسابقه پیامکی سردار دل‌ها برگزار می‌شود
کد خبر: 4190164
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی؛

مسابقه پیامکی سردار دل‌ها برگزار می‌شود

رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران از برگزاری یکصد و چهارمین مسابقه پیامکی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در سوادکوه خبر داد.

باقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران،باقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از ماندران، از برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی در سوادکوه خبر داد و گفت: هیئت علقمه مازندران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی را در سطح ملی اجرا می‌کند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های متنوع فرهنگی این هیئت برگزاری مسابقه پیامکی است که یکصد و چهارمین دوره این مسابقه پیامکی به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

رزاق‌زاده تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه پیامکی، می‌توانند با پاسخ به این سؤال چهار گزینه‌ای که «شهید حاج قاسم سلیمانی در چه زمانی نشان ذولفقار را از فرماندهی کل قوا دریافت کرد؟» در این مسابقه پیامکی شرکت کنند. «الف: اسفند۱۳۹۵   ب: اسفند۱۳۹۶   م: اسفند۱۳۹۷   ح: اسفند۱۳۹۸»

رزاق‌زاده تصریح کرد: مهلت پاسخگویی به این سؤال مطرح شده تا پایان روز ۴ شنبه ۱۳ دی ماه است که علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه گزینه صحیح را با ذکر نام، نام خانوادگی، سن و نام شهر به نشانی alghamemazandaran‌@ و یا با شماره همراه ۰۹۱۱۵۶۸۴۹۸۷ و ۰۹۹۰۴۸۸۱۸۹۰ به‌صورت پیامکی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که مشخصات کامل را ارسال نکنند در قرعه@کشی شرکت نخواهند کرد، ادامه داد: به شرکت‌کنندگان در این مسابقه پیامکی بر قید قرعه هدایایی نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha