تاسی به فرهنگ دفاع مقدس برطرف کننده بسیاری از مشکلات کشور است
کد خبر: 4190033
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

تاسی به فرهنگ دفاع مقدس برطرف کننده بسیاری از مشکلات کشور است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: دفاع مقدس ابعاد و زوایای مختلفی دارد و تقدس از ابعاد برجسته آن بشمار می‌رود و تاسی به فرهنگ دفاع مقدس راهگشا و برطرف کننده بسیاری از مشکلات کشور محسوب می‌شود.

سردار جلیل وحیدی، مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار جلیل وحیدی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی پنجم دی ماه در همایش جهاد تبیین با محوریت «دفاع مقدس» اظهار کرد: فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) تبریک عرض کرده و یاد و خاطره شهدای مسیحی را گرامی می‌داریم و حضرت مسیح رسالت، تولد و عروجش توام با معجزه بود.

وی افزود: دفاع مقدس ابعاد و زوایای مختلفی دارد و تقدس از ابعاد برجسته آن بشمار می‌رود و تاسی به فرهنگ دفاع مقدس راهگشا و برطرف کننده بسیاری از مشکلات کشور محسوب می‌شود و اگر به مظهر‌های قدرت کشور نگاه کنیم می‌بینیم که فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ بسیجی در آن‌ها جاری است.

سردار وحیدی بیان کرد: افراد جامعه همراه و همگام با مسئولان باید در حد توان در تبیین ابعاد دفاع مقدس نقش آفرینی کنند زیرا دشمنان در تلاشند قهرمانان خیالی و پوچ خود را در اذهان جوانان و نسل‌های آینده پرورش دهند در حالی که شهدای عزیز سرزمین ما قهرمانان واقعی هستند که با نثار خون خود از دین و ناموس خود محافظت کردند. 

وی ادامه داد: اقتدار امروز کشور از دستاورد‌های دفاع مقدس است و در مجامع بین‌المللی هفت مولفه مظهر اقتدار یک کشور است که اقتدار نظامی، اقتصادی، علمی و غیره از جمله آن‌ها محسوب می‌شود.

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در کشور ایران علاوه بر این مولفه‌ها یک قدرت دیگری وجود دارد که آن ائمه اطهار(علیهم‌السلام) است و معجزاتی که در جبهه‌ها شاهد آن بودیم همه به پشتوانه اعتقاد به ائمه اطهار اتفاق می‌افتاد.

وی گفت: در جنگ غزه پیروز نهایی این بدون شک ملت فلسطین است چرا که عملیات طوفان‌الاقصی خوی درندگی رژیم غاصب صهیونیست را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد آن‌هایی که ادعا داشتند چهارمین ارتش قدرتمند دنیا هستند هنوز در شوک عملیات محور مقاومت قرار دارند.

انتهای پیام
captcha