آغاز سیزدهمین دوره جشنواره «نوجوان سالم» در اردبیل
کد خبر: 4189901
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

آغاز سیزدهمین دوره جشنواره «نوجوان سالم» در اردبیل

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل از آغاز سیزدهمین دوره جشنواره «نوجوان سالم» در این استان در سه بخش دانش‌آموزی، والدین و فرهنگیان خبر داد.

آغاز سیزدهمین دوره جشنواره نوجوان سالمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل، غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل، چهارم دی‌ماه در سخنانی از انتشار فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره «نوجوان سالم» در سه بخش دانش‌آموزی، والدین و فرهنگیان خبر داد.

وی اهداف جشنواره را ترویج شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتار‌های پرخطر، ارتقای سلامت روان، نشاط اجتماعی و توسعه نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: امیدوارم با توجه به تأکید مقام عالی وزارت مبنی بر اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شاهد مشارکت و حضور حداکثری دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان در ارسال آثار فاخر باشیم.

یادآور می‌شود، جشنواره نوجوان سالم هر ساله با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل در محور‌های خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه‌محور در مدارس این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha