افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند توانخواه مریوانی
کد خبر: 4189530
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند توانخواه مریوانی

نمایشگاه آثار خوشنویسی هوشیار رحیمی، هنرمند توانخواه مریوانی با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی امروز، دوم دی در محل نگارخانه ارشاد سنندج افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه با حضور استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، دوم دی در بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویس توانخواه مریوانی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و آرزوی موفقیت برای این هنرمند توانخواه توانمند و همه هنرمندان استان گفت: خوشنویسی نمادی از هنر مقدس بوده که در تمدن و هنر  اسلامی نقش‌ آفرین بوده است.

وی افزود: هنرمندان سرمایه‌های فرهنگی و هنری جامعه هستند که باید از ظرفیت هنری اصحاب فرهنگ و هنر در راستای ترویج و زنده نگه‌داشتن هنرهای اسلامی و معنوی بهره برد.

استاندار کردستان خواستار تقویت جریان اصیل هنر و ادب در استان شد و حمایت از هنرمندان و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر را وظیفه‌ای اساسی دانست.

وی در ادامه از هنرنمایی هوشیار رحیمی تجلیل کرد و همت و اراده او را تحسین کرد و بر حمایت از این هنرمند توانخواه از سوی نهادهای ذیربط تأکید کرد.

یادآور می‌شود؛ هوشیار رحیمی، هنرمند توانخواه مریوانی که پیش تر در ۲۲ لغایت ۲۶ مهرماه سال جاری نمایشگاه خوشنویسی خود را در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان دایر کرده بود، امروز  آثار خود را در معرض دید عاشقان به هنر خطاطی و نگارگری در شهر سنندج قرار داد. این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی هوشیار رحیمی هنرمند توانخواه مریوانی است که در قالب کتابت، چلیپا و خط نستعلیق تحریر شده است.

انتهای پیام
captcha