1800 بسته معیشتی در البرز توزیع شد
کد خبر: 4189429
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

1800 بسته معیشتی در البرز توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: یک هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی همزمان با شب یلدا بین فرزندان ایتام و محسنین این استان توزیع شد.

کمیته امدادبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد البرز، محمد رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اظهار کرد: یک هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی همزمان با شب یلدا بین فرزندان ایتام و محسنین این استان توزیع شد. علاوه بر این بسته‌ها، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال نیز به این عزیزان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه امسال طرح معیشتی کمک به فرزندان ایتام و محسنین البرز نسبت به سال گذشته رشد ۷۵ درصدی داشته است، افزود: بسته‌های یلدایی اهدایی حامیان و خیران شامل آجیل، شیرینی، میوه و بسته معیشتی بود که در آستانه طولانی‌ترین شب سال بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

البرزی با اشاره به لزوم واگذاری امور محرومان به مردم و خیران با هدف توسعه ابعاد مردمی امور خیر و احسان گفت: همچنین در این طرح حامیان البرزی مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به‌‌صورت مستقیم، به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر این اداره‌کل در شهرهای تابعه استان و همچنین تماس با شماره ۰۲۶۳۴۸۷۸۰۷۱ و یا ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha