پدر شهیدان «محمد ولی و علی صادقی» به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4189354
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

پدر شهیدان «محمد ولی و علی صادقی» به فرزندان شهیدش پیوست

حاج محمدعلی صادقی پدر شهیدان والامقام «محمدولی و علی صادقی» از استان لرستان، شهرستان ازنا به فرزندان شهیدش پیوست.

فوت پدر شهیدان «محمد ولی و علی صادقی»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، «حاج محمدعلی صادقی» پدر شهیدان والامقام «محمدولی و علی صادقی» از شهدای دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها درد فراق به فرزندان شهیدش پیوست.  مراسم تشییع و تدفین این اسوه صبر و استقامت روز یکشنبه سوم دی ماه ساعت ۱۰ صبح، در شهرستان ازنا، بلوار شهید صادقی خیابان شهیدان صادقی در میان جمع مردم شهرستان به سمت گلزار شهدای ازنا برگزار می‌شود.  

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در رابطه با فوت این پدر مهربان و دلسوز پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است؛

«خبر درگذشت «حاج محمدعلی صادقی» پدر شهیدان والامقام «محمدولی و علی صادقی» و برادر شهیدان والامقام«آیت ا... محمدحسین صادقی و محمدحسن صادقی» از نمونه‌های بارز صبر و ایثار، موجب تألم و تأثر خاطر فراوان شد.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه‌های خویش را در دفاع از اسلام هدیه کرد تا حافظ و پاسدار دین مبین اسلام باشد.

این پدر فداکار و دلسوز در حیات با برکتش همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بود و حال بعد از چندین سال فراق، روح بلند و ملکوتی او به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار فرزندان و برادران شهیدش به آرامش رسید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم صادقی، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم، ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم با سالار و سرور شهیدان محشور گردد.»

انتهای پیام
captcha