توزیع بیش از ۵ میلیون تن میوه بین مددجویان البرزی
کد خبر: 4189177
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

توزیع بیش از ۵ میلیون تن میوه بین مددجویان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از توزیع پنج و نیم تن میوه میان مددجویان و نیازمندان البرزی در قالب پویش یلدای مهربانی به همت یک مرکز نیکوکاری خبر داد.

توزیع میوه

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اجرای پویش یلدای مهربانی با هدف جمع‌آوری بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های نیازمند در سراسر استان گفت: خیران و مردم نیکوکار در البرز می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود اعم از میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف تأمین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در شب یلدا اجرا می‌شود، مطرح کرد: به همت یک مرکز نیکوکاری میدان میوه و تره بار استان البرز، پنج و نیم تن میوه در قالب پویش یلدای مهربانی جهت توزیع میان مددجویان و نیازمندان در اختیار مراکز نیکوکاری قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اظهار کرد: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت البرز واریز کنند.

انتهای پیام
captcha