مردم کرمان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند
کد خبر: 4189157
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

مردم کرمان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مردم استان کرمان به آرزوی دیرینه خود می‌رسند و با رهبر معظم انقلاب در تهران دیدار می‌کنند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۳۰ آذرماه در شورای اداری استان کرمان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: یکی از آرزوهای دیرینه‌ مردم کرمان دیدار با رهبر معظم انقلاب(مدظله‌ العالی) بوده که از سوی مسئولان استان همواره مطالبه می‌شد و توفیق شد در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مردم کرمان به دیدار مقام معظم رهبری برسند.

وی با بیان اینکه کرمان بالای ۳ میلیون جمعیت دارد و همه مطالبه دیدار با مقام معظم رهبری را دارند و سهمیه استان کرمان بسیار کوچک است، افزود: اگر تمام سهمیه دیدار هم به کرمان اختصاص می‌یافت با جمعیت کرمان هم‌خوانی نداشت لذا هرگونه عمل کنیم بخشی که تشنه این دیدار هستند انتقادهایی دارند.

امام جمعه کرمان با اشاره به رعایت ترکیب جمعیتی برای در نظر گرفتن سهمیه شهرستان‌های استان، اظهار کرد: بانوان سهم قابل توجهی در این ملاقات دارند و کلیه فرمانداران، ائمه جمعه و فرماندهان سپاه به خواست خود کنار گذاشته شدند تا تعداد بیشتری از مردم بتوانند در این دیدار حضور داشته باشند اما با همه تلاش‌های صورت گرفته ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد و امیدواریم استان بتواند این رخداد را به بهترین وجه ممکن ثبت کند و تمام کسانی که مشرف می‌شوند نماینده مردم کرمان هستند.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه اختصاص سهمیه برای دیدار مردم کرمان با مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: در ابتدا یک ستاد راهبری با عنوان «وصال یار» شکل گرفت و ذیل ستاد چندین کمیته برای این رویداد تشکیل شد. این دیدار به واسطه سالگرد شهادت سردار سلیمانی است و گروه‌های مردمی که در ستاد مکتب فعال هستند باید در این دیدار حضور داشته باشند.

جلالی با اشاره به تشکیل ۱۸ کار گروه مردمی از اقشار مختلف، اظهار کرد: از جامعه اداری استان فقط ۳۰ مدیر که در ستاد مکتب حاج قاسم همکاری داشتند مانند دیگر مردم در این دیدار حضور دارند. در انتخاب افراد سعی شد هر کسی یک بار به دیدار رفته باشد در این دیدار حضور پیدا نکند. همچنین با پیشنهاد دفتر رهبری بین فرماندهان سپاه، ائمه جمعه و فرمانداران استان قرعه‌کشی می‌شود و از هر گروه از این مسئولان ۵ نفر به قید قرعه در دیدار حضور می‌یابند. حرکت گروه‌های مردمی از گلزار شهدا خواهد بود و ستاد خوبی نیز برای پشتیبانی حرکت تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha