برگزاری پویش مردمی «یک دقیقه لبخند» در کرمانشاه
کد خبر: 4189017
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

برگزاری پویش مردمی «یک دقیقه لبخند» در کرمانشاه

مدیر شعبه امیرالمؤمنین(ع) ویژه ایتام و سادات بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در کرمانشاه از برگزاری پویش مردمی «یک دقیقه لبخند» در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: این پویش مردمی به همت خیرین برگزار می‌شود.

برگزاری پویش مردمی «یک دقیقه لبخند» در کرمانشاه

زینب قربانی، مدیر شعبه امیرالمؤمنین(ع) ویژه ایتام و سادات بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: به همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها پویش مردمی «یک دقیقه لبخند» در آستانه شب یلدا به همت خیرین کرمانشاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش به مناسبت طولانی‌ترین شب سال و به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بسته‌های یلدایی برگزار می‌شود و فرصتی برای عموم مردم فراهم آورده تا در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

قربانی بیان کرد: علاقه‌مندان به حضور در این پویش می‌توانند از طریق شماره کارت مؤسسه ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۴۷۹۳۱۳ و یا شماره حساب ۰۱۱۶۲۱۶۳۸۲۰۰۵ برای واریز مبالغ نقدی خود اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۸۰۶۳۷۱۱۰ و ۰۸۳۳۷۲۹۵۹۱۳۵ تماس بگیرند.

مدیر شعبه امیرالمؤمنین(ع) ویژه ایتام و سادات بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در کرمانشاه، تصریح کرد: همزمان با شب یلدا مراسم ویژه‌ای در تالار وحدت کرمانشاه با تدارک برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی و هنری همراه با اهداء بسته‌های معیشتی به خانواده‌های هدف برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: بار دیگر در آستانه یلدایی دیگر دست به دست هم دهیم و یلدا را بهانه کنیم به امید آنکه یک دقیقه لبخند هزاران نیازمند، گرمابخش روز‌های سرد زمستان باشد.

انتهای پیام
captcha