امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک شهدا است
کد خبر: 4188714
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک شهدا است

سیدمحمود اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد شهدای غزه به ۲۰ هزار نفر رسیده و هیچ منطق و وجدان انسانی این حملات وحشیانه را نمی‌پذیرد، گفت: مسائلی همچون غزه را در دوران دفاع مقدس ملت ایران تجربه و از آن عبور کرده‌ا‌ند و اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا هستیم که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تأمین کردند.

تجلیل معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانواده شهید دهقانکار در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سید محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه دوشنبه 27 آذر ماه، با حضور در منزل شهید علی‌محمد دهقانکار، از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا یکی از اهداف سفر خود به لرستان را دیدار با خانواده شهدا برشمرد و گفت: امنیت و آرامش امروز در کشور مدیون خون پاک شهدایی است که از جان و خانواده خود گذشتند تا خاک کشور و انقلاب اسلامی خدشه‌دار نشود.

اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد شهدای غزه به ۲۰ هزار نفر رسیده و هیچ منطق و وجدان انسانی این حملات وحشیانه را نمی‌پذیرد، بیان کرد: مسائلی همچون غزه را در دوران دفاع مقدس ملت ایران تجربه و از آن عبور کرده‌ا‌ند و اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا هستیم که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تأمین کردند.

ساختمان معاونت هنری اداره‌کل به نام شهید علی‌‌محمد دهقانکار نام‌گذاری می‌شود

در ادامه نیز اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در راستای تکریم و تجلیل از خانواده شهدا ساختمان معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با نام شهید علی‌محمد دهقانکار نام‌گذاری می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه‌های دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نامگذاری اماکن و ساختمان‌ها و واحد‌های وابسته به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام شهدا با اولویت شهدای همان دستگاه در دستور کار قرار دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: شماری از همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز در اداره‌کل لرستان به مقام شهادت نائل شدند و خداوند این فوز عظیم را شامل حالشان کرد و گذشته پربارشان آن‌ها را مستحق بر این امر کرد که خون خود را در مسیر اسلام و حاکمیت نثار کنند و ما که به نوعی جامانده از آن قافله هستیم با تکالیف بزرگی مواجه هستیم تا چنانچه باید از ایثارگری و رشادت شهدا قدردانی و تجلیل کنیم و یاد و خاطره ایشان را ارج نهیم.
 
وی افزود: شهید علی‌محمد دهقانکار از همکاران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بود که در  جریان بمباران هوایی خرم‌آباد و در حین خدمت در اسفند ماه ۱۳۶۳ به فیض شهادت نائل آمد.

مشاور و مدیر اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیرکل حوزه استاندار لرستان، فرماندار ازنا و جمعی از همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دیدار حضور داشتند.

شهید علی‌محمد دهقانکار، از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در  جریان بمباران هوایی خرم‌آباد و در حین خدمت در سال ۱۳۶۳ به فیض شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام
captcha