اعلام جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در اردبیل
کد خبر: 4187645
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

اعلام جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این استان را تشریح کرد.

تشریح مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع‌پرس از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۲۱ آذرماه، در نشست خبری در خصوص جزئیات مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام استان اردبیل، از میزبانی این استان از پیکر مطهر ۹ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: میزبانی از ۹ شهید گمنام در واقع پاسخ مثبتی به علاقه‌مندی و اشتیاق مردم شریف استان اردبیل به میزبانی از شهدای گمنام دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه، ۲۲ آذرماه مراسم استقبال رسمی از پیکر مطهر این شهدا از ساعت ۱۰ در فرودگاه شهدای اردبیل با حضور مردم علاقه‌مند و فرماندهان انتظامی و نظامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تأکید کرد: روز یکشنبه، ۲۶ آذرماه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر‌های مطهر شهدا رأس ساعت ۹ پس از اقامه نماز از مقابل مصلای اردبیل به طرف میدان شریعتی تشییع می‌شوند و سپس به محل‌های مورد نظر اعزام می‌شوند.

واحد بیان کرد: شهدای گمنام استان مربوط به عملیات‌های تک دشمن، خیبر، تک دشمن ۶۷، ایذایی والفجر ۸، مولای متقیان، کربلای ۴ و والفجر مقدماتی هستند و در شهرستان‌های مشگین‌شهر، اردبیل، پارس‌آباد، نیر، نمین و گرمی تشییع و تدفین خواهند شد.

انتهای پیام
captcha