تشریح جزئیات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرماشاه
کد خبر: 4187557
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

تشریح جزئیات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرماشاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با تشریح جزئیات تشییع و تدفین شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در کرمانشاه، یادآور شد: ۲۶ آذرماه در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با سراسر کشور مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر کرمانشاه از میدان آیت‌الله کاشانی به سمت مسجد جامع از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

تشریح جزئیات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرماشاه

سردار بهروز خوشبخت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به نام شهید گمنام، اظهار کرد: کرمانشاه اکنون میزبان ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که شب گذشته با استقبال باشکوهی وارد به استان شدند.

وی درخصوص مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاه، افزود: ۲ تن از شهدای والامقام در مناطق عملیاتی فکه و مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ۲ تن از شهدای دیگر در سن ۲۲ سالگی در سومار و گیلانغرب به شهادت رسیده‌اند شهدای دیگر در سنین ۱۷، ۲۰ و ۲۷ سالگی در مناطق عملیاتی چنگوله، سومار و فاو به درجه والای شهادت نائل آمدند.

خوشبخت تصریح کرد: ۲۵ آذرماه مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام در حسینیه حضرت معصومه(س) واقع در بلوار طاقبستان برگزار خواهد شد همچنین ۲۶ آذرماه در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با سراسر کشور مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر کرمانشاه از میدان آیت‌الله کاشانی به سمت مسجد جامع از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم کرمانشاه برای حضور در این مراسم معنوی، اظهار کرد: شهدا مظهر اقتدار و امنیت کشورمان هستند و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و ایثارگری و رشادت‌های آنان هستیم.

انتهای پیام
captcha