آموزش فنون قرائت در مرکز صوت الحسن مهد قرآن اصفهان
کد خبر: 4187537
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
ویژه بانوان انجام می‌شود

آموزش فنون قرائت در مرکز صوت الحسن مهد قرآن اصفهان

مرکز تخصصی قرآن و عترت مؤسسه مهد قرآن کریم استان اصفهان با عنوان «صوت الحسن» به برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی فنون الحان قرائت تحقیق و ترتیل و تجوید مقدماتی و پیشرفته ویژه بانوان اقدام کرده است.

تلاوت قرآنحسین خاکساری هرندی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی فنون الحان قرائت تحقیق و ترتیل و تجوید مقدماتی و پیشرفته در این مؤسسه خبر داد و اظهار کرد: این دوره‌ها در مرکز تخصصی قرآن و عترت مهد قرآن کریم با عنوان «صوت الحسن» واقع در خیابان صغیر اصفهانی، قبل از چهارراه عسکریه، روبروی مسجد رضوی، کوی شماره ۹ (لاله) در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی ویژه بانوان است، افزود: دوره‌های یادشده به دو صورت حضوری و مجازی در حال اجراست. در بخش حضوری، ۲۰۰ قرآن‌آموز در حال فراگیری هستند و در بخش مجازی نیز قرآن‌آموزانی از تهران، تبریز و دیگر شهرها حضور دارند.

مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان ادامه داد: در مرکز تخصصی قرآن و عترت «صوت الحسن»، دوره‌های مقدماتی و تکمیلی آموزش داده می‌شود و یکی از داوران کشوری مسئولیت این مرکز را به عهده دارد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مرکز تخصصی «صوت الحسن» لازم است به این مرکز مراجعه و پس از تعیین سطح در دوره‌ها شرکت کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 32281532 ـ 031 و 09014211976 تماس بگیرند.

خاکساری تأکید کرد: دوره‌های آموزشی این مرکز ویژه سنین ابتدایی تا بزرگسالی است و در پایان هر دوره نیز از فراگیران آزمون گرفته می‌شود که در صورت قبولی، برای آنها گواهی‌نامه صادر خواهد شد.

محمدمهدی بخشی

انتهای پیام
captcha