نخستین مرکز نیکوکاری بسیج بانوان در کیاسر افتتاح شد
کد خبر: 4187468
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

نخستین مرکز نیکوکاری بسیج بانوان در کیاسر افتتاح شد

نخستین مرکز نیکوکاری بسیج بانوان استان مازندران با حضور مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران در کیاسر افتتاح شد.

میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندرانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران، امروز، 21 آذرماه در آیین افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری بسیج بانوان استان مازندران در کیاسر، گفت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده با سپاه در جهت استفاده از ظرفیت بالای بانوان، نخستین مرکز نیکوکاری بسیج بانوان بارویکرد مددکار محور در کیاسر افتتاح شد.

معافی با اشاره به اینکه هدف ما مبارزه با فقر است، تصریح کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید نظام مسائل زنان را شناخت و به الویت مشکلات آنان پرداخته شود.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت افراد با تجربه و تشکیل اتاق فکر اندیشه‌ورز می‌توان در مراکز نیکوکاری خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه کرد، افزود: عدالت در توزیع عادلانه منابع، بازدیدهای میدانی، تعامل، وحدت و استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری محلات می‌تواند در ارائه خدمات بهتر و  تقویت شبکه احسان و نیکوکاری مؤثر باشد.

وی اظهار کرد: مهارت زنان در توانمند‌سازی آن‌ها بسیار مهم است، فقر مهارت زنان باید از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی برطرف شود.

انتهای پیام
captcha