آیین اختتامیه هفتمین همایش بین‌المللی «روایت راهیان» برگزار می‌شود
کد خبر: 4187413
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
فردا

آیین اختتامیه هفتمین همایش بین‌المللی «روایت راهیان» برگزار می‌شود

آیین اختتامیه هفتمین همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین، «روایت راهیان»چهارشنبه ۲۲ آذرماه در سالن همایش‌های منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

اختتامیه هفتمین همایش بین‌المللی «روایت راهیان»به گزارش ایکنا از خوزستان، آیین اختتامیه هفتمین همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین، «روایت راهیان» و تجلیل از هنرمندان و عوامل اجرایی این رویداد، با حضور مسئولان کشوری و استانی و با مشارکت حوزه هنری استان خوزستان و معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند، ساعت ۱۳ چهارشنبه ۲۲ آذرماه در سالن همایش‌های منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

هفتمین همایش بین‌المللی «روایت راهیان» همزمان با ایام اربعین حسینی در دو بخش ایران و عراق و با رویکرد نذر فرهنگی از سوی گروه‌های هنری برگزار شد.

این همایش با استقبال گسترده زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران، باشماق، خسروی و نیز در بین مسیر نجف اشرف تا کربلا اجرا شد. آثار هنری در این همایش عمدتا در قالب‌های مختلف هنری شامل تعزیه، پرده‌خوانی، نقالی، نمایش، مقتل‌خوانی، سرود، شعر و هنرهای تجسمی از استان‌های خوزستان، گلستان، تهران، ایلام، لرستان، اردبیل و بوشهر بوده است.

انتهای پیام
captcha