قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا شکسته شده است
کد خبر: 4187397
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا شکسته شده است

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا به دست جمهوری اسلامی شکسته شده است، گفت: دشمن امروز توان رویایی جنگ سرد با کشور ندارد و از این رو به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده است که افسران جنگ نرم نباید اجازه تاختن دشمن در این فضا را بدهند.

امیر قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، امیر خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته 20 آذرماه، در یادواره شهدای هوانیروز تبریز گفت: امروز برگزاری یادواره شهدا در جهانی که بی‌رحمانه مسلمان کشی و فتنه‌افکنی صورت می‌گیرد به عنوان مهم‌ترین جهاد تبیین و بهترین مؤلفه در مقابل فتنه‌ها است.  

وی افزود: شهیدان در دنیا دست به معامله پرسود و ارزشمند با خداوند متعال زدند و عزیزترین امانتشان یعنی همان جانشان را با علم و آگاهی و دانش در راه رضای خدا به ایشان تقدیم کردند.  

قربانی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ خوبی در جامعه ماست، ادامه داد: این فرهنگ باید زنده نگه داشته شود و ما می‌توانیم از این اقیانوس ارزشمند بهره ببریم.  

فرمانده هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد: رزمندگان هشت سال با هشتاد کشور دنیا بدون داشتن تجهیزات مدرن جنگیدند و حتی یک وجب خاک را به دشمن ندادند چرا که آنان با لبیک به بنیانگذار انقلاب اسلامی، با خدای خود عهد بسته بودند.  

وی با بیان اینکه هوانیروز برگ اول و آخر کتاب دفاع مقدس است، ادامه داد: هوانیروز با بیش از ۵۰۰ هزار پرواز عملیاتی با تیم فنی قوی به صورت معجزه‌آسا کار کرد و در تمام ماموریت‌ها و عملیات به عنوان نوک همه حملات، با کمترین تلفات اقدامات موفقیت آمیزی صورت داد.  

امیر قربانی تصریح کرد: امروز نیز هوانیروز در تمام عرصه‌های کشور اگر گلوگاهی و مشکلی مشاهده می‌کند بی‌تردید وارد می‌شود و به عنوان بازوی توانمند و قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد میدان می‌شود.  

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب به کشور اظهار کرد: تحریم‌ها به ویژه در بخش هوایی به گونه‌ای بود که قطعه‌ای در هوانیروز پیدا نمی‌شد اما امروز با فرمان مقام معظم رهبری و وجود جوانان نخبه در کشور شرکت قطعه سازی هوانیروز راه‌اندازی شده و بیش از ۸۰۰ نوع قطعه در تیراژ ۸۰۰ هزار تولید می‌شود.  

فرمانده هوا نیروز ارتش، با اشاره به عدم وابستگی جمهوری اسلامی به سایر کشورها تصریح کرد: در روزگاری که درگیر فیلتر سوخت برای هواپیماهایمان بودیم، امروز شاهد طراحی بالگرد ملی پس از ساخت هواپیمای جنگی هستیم.  

وی به دستاورد جدید هوانیروز اشاره کرد و گفت: دوربین دید در شب توسط هوانیروز راه‌اندازی شده است که ما می‌توانیم در دل تاریکی و شرایط بد جوی هواپیماهایمان را هدایت کنیم که این مسئله سازمان‌های جاسوسی را انگشت به دهان گذاشته است.  

امیر خلبان قربانی، در ادامه با بیان اینکه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا به دست جمهوری اسلامی شکسته شده است، ادامه داد: دشمن امروز توان رویایی جنگ سرد با کشور ندارد و از این رو به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده است که افسران جنگ نرم نباید اجازه تاختن دشمن در این فضا را بدهند.

سرهنگ بهروز سلیمانی، فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریر نیز در این یادواره به جانفشانی‌های شهدا در راه دفاع از دین و ناموس و وطن اشاره کرد و گفت: شهدا در راه سربلندی و سرافراری میهن از جان خود گذشتند و با خدا معامله کردند و به خاطر این کار ارزشمندشان امروز زنده و پاینده هستند و نام و یادشان تا ابد در دل‌ها زنده است.

وی از آمادگی کامل هوانیروز برای حراست آسمان منطقه خبر داد گفت: اگر دشمنان بخواهند اشتباه محاسباتی کنند و یا در منطقه ما باد بکارند باید منتظر درو کردن طوفان باشند.

سلیمانی ادامه داد: نیرو‌های هوانیروز شبانه روزی تحولات منطقه را رصد می‌کنند و آماده جانفشانی در راه حفاظت از آسمان ایران اسلامی هستند که این موضوع کار دشمنان را سخت کرده است.

انتهای پیام
captcha