آیین استقبال از پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد
کد خبر: 4187394
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
با حضور مردم شهید پرور سمنان

آیین استقبال از پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد

آیین استقبال از پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور آحاد مردم شهید پرور شهرستان سمنان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

آئین استقبال از پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان، عصر روز گذشته، 20 آذر مراسم استقبال و مشایعت پنج شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، با حضور جمعیت کثیری از مردم شهرستان سمنان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های خدماتی برگزار شد.

این آیین با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان سمنان از ورودی سمنان و همچنین درجوار شهدای گمنام بوستان سیمرغ آغاز و تا پارک موزه دفاع مقدس این شهرستان ادامه پیدا کرد و  مردم در مسیر به صورت پیاده و با خودروهای خود همراه با پنج شهید گمنام مسافتی را طی کردند و در مجموعه پارک موزه دفاع مقدس، پذیرای پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس شدند.

همچنین آیین ویژه‌ای همزمان با ورود این پنج شهید گمنام در مجموعه پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد و مردم توانستند از نزدیک این شهدا را مشایعت کنند. گروهی از مردم سمنان به خصوص جوانان از ساعتی قبل در این مکان منتظر ورود پنج لاله خوش نام بودند.

یادآور می‌شود این شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در نقاط مختلف استان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد. این پنج شهید گمنام البته در شهرستان سمنان به خاک سپرده نمی‌شوند بلکه قرار است دو شهید گمنام از این جمع، در شهرستان میامی به خاک سپرده شوند.

متذکر می‌شود این شهدای سرافراز در عملیات‌های والفجر یک و مقدماتی منطقه فکه (۲۶،۱۹ و ۲۷ ساله)، خیبر در منطقه جزیره مجنون (۲۲ ساله) و کربلای پنج منطقه شلمچه (۲۱ ساله) به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha