توزیع 1200 بسته معیشتی در قرار دوازدهم گیلان
کد خبر: 4185638
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد:

توزیع 1200 بسته معیشتی در قرار دوازدهم گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه یک‌هزار و 200 بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم آذرماه جاری تهیه شده، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 22 میلیارد تومان برای اجرای قرار دوازدهم هزینه شده است.

شبستان حرم فاطمه اخری(س)

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز، 12 آذر در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان خواهر امام(س) رشت برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ وقف، نشان‌دهنده جریان روحیه همدلی و انسان دوستی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در قرار دوازدهم مهدی یاوران تلاش می‌کنند بین مردم امیدآفرینی کرده و وضعیت معیشتی افراد کم بضاعت را ارتقا بخشند، افزود: یک‌هزار و 200 بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم آذرماه جاری تهیه شده که ارزش هر بسته معیشتی 750 هزار تومان است.

تدینی با بیان اینکه برای تهیه این بسته‌های معیشتی 900 میلیون تومان از محل عواید موقوفات دارای نیات مرتبط با خیرات و کمک‌های مردمی هزینه شده است، تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی با کمک مؤسسات خیریه و از طریق مراکز افق در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: تهیه و توزیع کیف و لوازم التحریر به ارزش 12 میلیون تومان، کمک به درمان و تهیه دارو برای بیماری‌های خاص به ارزش 30 میلیون تومان و کمک هزینه تهیه جهیزیه به ارزش 15 میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم آذر ماه امسال بوده است.

وی بیان کرد: کمک هزینه اعزام به کربلا به مبلغ پنج میلیون تومان، تهیه بسته‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان عازم به اردوهای راهیان نور به ارزش 6 میلیون تومان و کمک هزینه ترک اعتیاد به مبلغ 12 میلیون تومان هم در طرح قرار دوازدهم آذرماه به جامعه هدف اهدا شده است.

تدینی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 22 میلیارد و 130 میلیون تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم هزینه شده است، گفت: در طرح قرار دوازدهم آذرماه دو دستگاه فتوتراپی و لارنگوسکوپی به ارزش 20 میلیون تومان خریداری و در اختیار مراکز درمانی شهرستان آستانه اشرفیه قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha