مکتب شهید سلیمانی از اصیل‌ترین ظرفیت‌های تبیین‌گری است
کد خبر: 4184895
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

مکتب شهید سلیمانی از اصیل‌ترین ظرفیت‌های تبیین‌گری است

حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی با بیان اینکه یکی از اصیل‌ترین ظرفیت‌های موجود برای تبیین‌گری، جریان مکتب شهید سلیمانی است، گفت: دستگاه تبلیغ اعم از سازمان تبلیغات، حوزه‌های علمیه، صدا‌وسیما و... باید نسبت خود را با این جریان مشخص کنند و برای آن تولید محتوا انجام دهند.

حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، امروز، هشتم آذرماه در آیین افتتاح ستاد تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد، با بیان اینکه اساس اسلام بر تبیین و روشنگری است، گفت: اگر بخواهید یک حقیقت جا بیفتد باید فرصت گفت‌وگو، روشنگری و تبیین به آن بدهید.

وی با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی نیز بر تبیین است، اظهار کرد: در نظامی که مردم میدان‌دار حفظ و رسیدن آن نظام به قله هستند جامعه باید هویت همراه و همدل پیدا کند و گروهی مانند جریان تبلیغ و جریان رسانه جزو پیشران‌ها هستند.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی تبیین را حرکتی دو جانبه دانست و افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب نکته‌ای را می‌فرمایند دستگاه تبلیغ خود را موظف بر تحقق آن می‌داند و یکی از اصیل‌ترین ظرفیت‌های موجود برای تبیین‌گری، جریان مکتب شهید سلیمانی است که دستگاه تبلیغ اعم از سازمان تبلیغات، حوزه‌های علمیه، صدا‌وسیما و... باید نسبت خود را با آن مشخص کنند؛ برای آن تولید محتوا انجام دهند و متناسب با مخاطب، حرف تولید کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای متعدد برای بزرگداشت سالگرد شهات سردار سلیمانی و تأکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا ستادها نقش کلیدی خود در میدان را ایفا کنند، تصریح کرد: جریان تبلیغ در کرمان را پایه گرامیداشت سالگرد شهادت و تبیین مکتب شهید سلیمانی می‌دانیم.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی با اعلام تشکیل ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در استان کرمان گفت: جریان تبیین و ترویج را با قدرت پیش می‌بریم و این ستاد به‌صورت ملی و دائمی تشکیل شد که دبیرخانه این ستاد در کرمان است و در آن کار تبیین از تولید محتوا تا نشر و ایجاد زمینه گفت‌وگو فراهم می‌شود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با بیان اینکه در ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس موضوع تبیین را جدی‌تر، پررنگ‌تر و مؤثرتر پیش می‌بریم، اظهار کرد: برنامه‌ها مشخص و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد و کرمان باید نور پر فروغی در تحقق مکتب شهید سلیمانی باشد.

انتهای پیام
captcha