سلسله کارگاه‌های طراوت زندگی در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4184886
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

سلسله کارگاه‌های طراوت زندگی در اصفهان برگزار می‌شود

فصل اول سلسله کارگاه‌های طراوت زندگی با موضوع فرزندپروری، فردا، 9 آذرماه در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

خانواده و فرزندپروریسیدهاشم موسوی، مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری فصل اول سلسله کارگاه‌های طراوت زندگی با موضوع فرزندپروری خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه فردا، 9 آذرماه در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این کارگاه در راستای اهداف مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه صورت می‌گیرد که شامل آموزش مهارت‌های زندگی و ترویج سبک زندگی بر مبنای قرآن و نهج‌البلاغه است.

مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه شهرداری اصفهان اضافه کرد: فصل اول سلسله کارگاه‌های طراوت زندگی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع برگزار خواهد شد.

وی این کارگاه را ویژه مربیان و افرادی دانست که با مسائل تربیتی نوجوانان و جوانان سروکار دارند و گفت: ارتقا و توانمندسازی این افراد از اهداف برگزاری کارگاه‌های طراوت زندگی است تا بتوانند از مفاهیم و محتواهای مربوط به نهج‌البلاغه در مباحث آموزشی استفاده کنند.

موسوی با بیان اینکه از جمله محورهای موضوعی کارگاه، ارائه تکنیک‌هایی برای ارتقای سطح سلامت معنوی و روحی خانواده‌ها و عموم افراد جامعه است، افزود: مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه مدیریت این کارگاه را به عهده دارد و مؤسسه چشمه و مجموعه‌های فرهنگی سطح شهر نیز در برگزاری آن مشارکت دارند.

وی تأکید کرد: تولید محتوا با موضوع قرآن و نهج‌البلاغه، برگزاری جشنواره مهر پدری در دی‌ماه سال جاری، برپایی محفل قرآنی ویژه بانوان به‌مناسبت روز زن، برگزاری دوره معرفت‌افزایی برای معلمان و مربیان مدارس اصفهان و تولید محتوا با عناوین سبک زندگی و راه و رسم زندگی برای انتشار در فضای مجازی، از برنامه‌های پیش‌روی مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه شهرداری اصفهان است.

انتهای پیام
captcha