لزوم سرعت بخشی در افتتاح شهرک سلامت در زاهدان
کد خبر: 4184401
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
استاندار سیستان‌وبلوچستان تأکید کرد:

لزوم سرعت بخشی در افتتاح شهرک سلامت در زاهدان

محمد کرمی با بیان اینکه باید مشارکت‌های اجتماعی در موضوع پدیده اعتیاد بالا باشد،گفت: در این زمینه شهرک سلامت در زاهدان طراحی شده که با کمک همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های دخیل به سرعت افتتاح می‌شود تا مقداری از آسیب‌های اجتماعی کاسته شود.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان امروز، ۶ آذر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: گرفتاری در دام اعتیاد یک نوع بیماری است که نه تنها خود بیمار بلکه همسر، فرزندان و اطرافیان وی نیز دچار آسیب‌های شدید روحی می‌شوند.
 
وی افزود: پیشگیری از اعتیاد موضوعی مهم است، باید در حوزه پیشگیری تلاش جدی داشته باشیم، پیشگیری مباحث مختلفی دارد چه در مقابله با منشأ تولید کننده و چه افرادی که دچار این آسیب اجتماعی می‌شوند.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان ضمن قدردانی از دستگاه‌ها به‌ویژه مجموعه سپاه پاسداران، مرزبانی، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و دستگاه‌های قضایی به منظور ایفای نقش در مبارزه با مواد مخدر، گفت: در این حوزه باید تلاش جدی داشته باشیم چرا که اگر یک عضو از خانواده آسیب ببیند مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.
 
کرمی تأکید کرد: باید مشارکت‌های اجتماعی در موضوع پدیده اعتیاد بالا باشد، در این زمینه شهرک سلامت در زاهدان طراحی شده که با کمک همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های دخیل به سرعت افتتاح می‌شود تا مقداری از آسیب‌های اجتماعی کاسته شود.
 
وی تصریح کرد: آنچه مهم است اینکه در دوران مسئولیت و تا زمانی که عمر داریم باید تلاش کنیم که پاسخگوی عملکرد خود باشیم، باید هر کاری در دوران مسئولیت بر عهده داریم را با تمام توان و همت انجام دهیم تا اگر روزی از ما سؤال شود شرمنده نباشیم.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه رضایت خدا بر همه چیز مقدم است، اظهار کرد: کار مردم باید با خوش‌رویی و به‌سرعت پیگیری و انجام شود و هدف از انجام امور مردم باید رضای الهی باشد، آنچه انجام می‌دهید اگر برای رضای الهی باشد آن خدمت ماندگار است و موفقیت را به‌دنبال دارد، همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها در رفع این آسیب یعنی مبارزه با مواد مخدر باید شبانه‌روزی تلاش کنند.
انتهای پیام
captcha