همایش «اقتدار بسیج» در خراسان‌جنوبی برگزار شد
کد خبر: 4184168
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

همایش «اقتدار بسیج» در خراسان‌جنوبی برگزار شد

همایش «اقتدار بسیج» با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولان استان خراسان‌جنوبی، صبح امروز، پنجم آذرماه در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

همایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسین خراسانی مطلق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند، امروز، پنجم آذرماه در همایش «اقتدار بسیج» با گرامیداشت هفته بسیج و ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: جمعیت بسیج را جمع نورانی می‌دانیم و اعتقاد ویژه داریم و این جمع مجاهدان فی سبیل الله کسانی هستند که با زمان، آبرو، جان و مال خود برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هفته بسیج با میعاد حضرت زینب(س) و روز پرستار شروع شد که در شهرستان بیرجند در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردیم برای تبریک روز پرستار و اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور افزود: کارهای بزرگی در سطح شهرستان بیرجند انجام شد که یکی از آن‌ رزمایش آبروی محله، یادواره شهدا، جلسه بصیرتی و میقات الصالحین بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه توزیع ۴۴ سری جهیزیه به کمک کمیته امداد و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه داشتیم، یادآور شد: در هفته بسیج یک هزار و 336 برنامه در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار شد که این عدد نسبت به برنامه‌های برگزار شده کمتر است.

انتهای پیام
captcha