یادواره شهدای دانش‌آموز میاندوآب برگزار شد
کد خبر: 4184074
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

یادواره شهدای دانش‌آموز میاندوآب برگزار شد

یادواره شهدای دانش‌آموز میاندوآب در مدرسه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموز میاندوآب برگزار شدبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ۴ آذر، یادواره شهدا دانش‌آموز میاندوآب با حضور محمدرضا رضایی فرماندار میاندوآب، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز در مدرسه نمونه دولتی امام صادق(ع) این شهرستان با همکاری بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

محمدرضا رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در این یادواره اظهار کرد: از جمله سرمایه‌هایی که در دنیا و آخرت ثمربخش خواهد بود زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست، گرامیداشت یاد شهدا به مانند بذری است که در هرجا و مکانی کاشته شود قطعا رشد کرده و به بار خواهد نشست.

وی افزود: شهید واژه‌ای ارزشمند و مقدس است، حتی در کشوهایی که دین ندارند به قهرمانان ملی ارزش و جایگاه ویژه‌ای قائل هستند، در طول تاریخ بزرگمردی نمی‌توان یافت که آرزوی شهادت نداشته باشد.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: اگر بخواهیم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم نباید خود را ارزان بفروشیم، همچون شهیدان در جهت حفظ و دفاع از شرف، ناموس و وطن تلاش کنیم و در هنگام جنگ نیز با شجاعت و رشادت هرگونه فرصتی را از دشمن بگیریم.

وی تصریح کرد: لازمه سربلندی، زندگی آگاهانه است و آنچه که زندگی آگاهانه را رقم می‌زند هدف‌گذاری، اولویت‌بندی و رعایت اولویت است و ادامه راه شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان یکی ار اولویت‌های زندگی آگاهانه است.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز «شهید مهدی موسوی» و «شهید صادق مختاری» تجلیل به‌عمل آمد.

 

 

انتهای پیام
captcha