160 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4182937
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

160 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در یزد اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد گفت: به‌مناسبت هفته بسیج 160 عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج شهرستان یزد برگزار می‌شود.

نشست خبری هفته بسیجبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ حسین آزادی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، امروز، 28 آبان ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج گفت: برنامه‌های این هفته با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی، در جهت تقویت روحیه، فرهنگ و تفکر بسیجی با کلید واژه بسیج خادم ملت ایران دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: 160عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود که 25 برنامه شاخص طراحی شده و در طول هفته اجرایی خواهد شد. شاخص‌ترین برنامه همایش بسیجیان با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران و برپایی نمایشگاه اسوه است که پایگاه‌های برتر استانی در این نمایشگاه حضور یافته و اقدامات و ابتکارات خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

آزادی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح «تداوم» با موضوع نشست زائران نور اضافه کرد: در این طرح، 350 نفر از دانش‌آموزانی که در  اردوی راهیان نور شرکت کرده‌اند، در این طرح و نشست شرکت می‌کنند. 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد برگزاری طرح «سفره‌دار» و جشن ولادت حضرت زینب(س) و توزیه بسته‌های معیشتی، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در حسینیه چهارده معصوم امامشهر، افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیج، برگزاری یادواره شهدای آیه‌های فتح، نشست بصیرتی تبیینی پیشکسوتان، اجرای پاتوقی گروه‌های سرود و تئاتر را از دیگر برنامه‌ها در این هفته برشمرد.

وی ادامه داد: در روز جمعه، میزخدمت ادارات استان و شهرداری‌های یزد برپا و مدیران به سؤالات مردم پاسخ خواهند داد. همچنین ویژه برنامه میقات صالحین قبل از نمازجمعه را خواهیم داشت و آغاز جشنواره بسیج با رویدادهای مختلف رقم خورده و تا سه شب از ساعت 18 الی 23 در مجتمع کربلا واقع در خیابان انقلاب ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد؛ تجلیل و توانمندسازی بسیجیان، همایش اقتدار گشت‌های رضویون، یادواره شهدای جبهه مقاومت، معرفی نخبگان بسیج دانش آموزی و اجرای زنده گروه‌های سرود از شبکه استانی در طول هفته بسیج از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha