ایثارگران و رزمندگان علمداران مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند
کد خبر: 4182259
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

ایثارگران و رزمندگان علمداران مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ایثارگران و رزمندگان علمداران میدان مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند گفت: مسیر دستیابی به الگوی جوان مؤمن انقلابی مدنظر رهبر انقلاب با حضور ایثارگران تحقق می‌یابد.

حجت السلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر امام جمعه سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، شب گذشته، 24 آبان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان با اشاره به پیگیری مسائل ایثارگران گفت: امیدواریم اقداماتی نظیر ایجاد شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران به نتایج مؤثری در حوزه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران منجر شود.

وی ادامه داد: رسیدگی به امور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی است که در این راستا آنچه امروز در غزه می‌گذرد یادآور روزهای دشوار هشت سال دفاع مقدس است که قلب والدین رزمندگان را با نگرانی و تشویش مواجه کرده است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان، ولی نعمتان حقیقی ملت ایران هستند، متذکر شد: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است که این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام مطیعی توجه به بیت‌المال و استفاده حداکثری از فرصت‌ها برای خدمت به مردم را یک وظیفه ضروری برشمرد و افزود: وقت، هزینه و سایر مواردی که به چنین مجموعه‌های اختصاص می‌یابد باید به «خروجی قابل ارائه» منجر شود که این امر رضایت خداوند متعال، امام عصر(عج) و مردم را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تأکید بر اینکه متأسفانه در مقطعی نیازهای فرهنگی خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تحت‌الشعاع مسائل مادی قرار گرفت و خدمات فرهنگی مطلوبی به این آنها ارائه نشد اظهار کرد: ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید علمداران میدان مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن باشند.

به گفته وی؛ مسیر دستیابی به الگوی جوان مؤمن انقلابی مدنظر رهبر انقلاب اسلامی با حضور ایثارگران  میسر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha