راهبردهای چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در کرمان ابلاغ شد
کد خبر: 4181645
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

راهبردهای چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در کرمان ابلاغ شد

نشست هماهنگی برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار و سیاست‌ها و راهبردها ابلاغ شد.

چهارمین سالگرد شهادت سردار دلهابه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، نشست هماهنگی برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز، دوشنبه ۲۲ آبان ماه به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله، مسئول ستاد مکتب شهید سلیمانی در استان، جمعی از مدیران ستادی استانداری و در ارتباط تصویری با ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان نواحی مقاومت سپاه در شهرستان‌های استان تشکیل و سیاست‌ها و راهبردهای چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ابلاغ شد.

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این نشست با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر بسیج همه امکانات برای برگزاری سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی، گفت: هر ساله به زائران مزار شهید سلیمانی در ایام سالگرد شهادت ایشان افزوده می‌شود و احتمالاً امسال نیز با حضور خیل عظیمی از دوستداران سردار دلها مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های شهرستانی بزرگداشت سالگرد، افزود: توجه به برنامه‌های کیفی براساس زمانبندی، خلاقیت و نوآوری، مشارکت قشر جوان و نوجوان، تبیین و تحلیل ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی در برنامه‌های هفته مقاومت مورد تأکید است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان اظهار کرد: شهرستان‌های در مسیر تردد زائران مزار سردار دلها، کمیته‌ ساماندهی استراحتگاه‌ها، اسکان و خدمات را شکل دهند و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، موکب‌ها و فضاسازی مناسب شهری در تمام مناطق مدنظر قرار داشته باشد.

محمد زمانی، مسئول ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان نیز در این نشست گفت: برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سپبهد قاسم سلیمانی در قالب هفته مقاومت از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه برگزار می‌شود. اجلاسیه پایانی ۱۸ دی‌ماه در شهر کرمان خواهد بود و ویژه‌ برنامه‌هایی نیز در ساعت شهادت و روز تدفین سردار دلها تدارک دیده شده است.

مسئول ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان با اشاره به تقارن ۱۳ دی‌ماه و ولادت حضرت زهرا(س)، توجه به تناسب برنامه‌ها، برنامه‌های محرومیت‌زدایی و آماده‌سازی موکب‌های پذیرایی و خدمات و اسکان زائران را لازم دانست.

انتهای پیام
captcha