مداحان تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب را در اولویت قرار دهند
کد خبر: 4180660
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

مداحان تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب را در اولویت قرار دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت اولویت بخشی به اشعار و مدیحه‌سرایی در حوزه تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب تاکید کرد و گفت: مداحان سنگربانان فرهنگ حسینی(ع) در جامعه‌اند.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۶ آبان‌ماه، بر ضرورت اولویت بخشی به اشعار و مدیحه سرایی در حوزه تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب تاکید کرد و گفت: مداحان سنگربانان فرهنگ حسینی در جامعه اند.

وی استان دارالارشاد اردبیل را بنا به فرامین رهبری مبدا پایه گذاری مذهب شیعه و فرهنگ حسینی(ع) در ایران عنوان کرد و گفت: کشور ایران در احیای ارزش‌های دینی مدیون اردبیل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاسیس بنیاد نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل را اقدامی شایسته در ترویج فرهنگ احسان و نوع‌دوستی در جامعه برشمرد و افزود: خیرین نیک‌اندیش استان اردبیل در تمام امور خیرخواهانه پیشقدم هستند.

وی افزود: خیرین در راه اندازی مرکز نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل نیز همراهی و تعامل شایسته‌ای با اداره کل تبلیغات اسلامی و کانون مداحان استان اردبیل داشته و استمرار این همکاری و حمایت لازم و ضروری است.

جعفرزاده مداحان را فعالان عرصه جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: اولویت اصلی در فعالیت مداحان باید روشنگری حق از باطل بوده و مرز حق و ناحق را مشخص کنند که این همان تبیین است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح می‌کند: ما امروز نیازمند جهاد تبیین در عرصه مداحی و هیأت هستیم.

جعفرزاده به مسئله فلسطین اشاره کرد و افزود: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس اذعان دارند که رشادت و دلیری در مقابله با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را از مکتب حسینی(ع) آموخته‌اند و هرگز در مقابل باطل تسلیم نخواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با محکومیت جنایات وحشیانه علیه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد: مداحان و صاحبان تریبون باید در همراه سازی افکار عمومی با جبهه مقاومت به تبیین حقایق بپردازند.

انتهای پیام
captcha