دریافت ۱۵۰ اثر در اولین جشنواره ملی دانشگاهی «شهید غیرت»
کد خبر: 4180359
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

دریافت ۱۵۰ اثر در اولین جشنواره ملی دانشگاهی «شهید غیرت»

دبير اجرایی اولین جشنواره ملی دانشگاهی «شهید غیرت» در سبزوار با اشاره به پایان مهلت دریافت آثار در بیستم آبان ماه، گفت: از زمان دریافت آثار شرکت ‌کنندگان در این جشنواره تاکنون ۱۵۰ اثر به جشنواره ارسال کرده‌اند.

جشنواره ملی غیرتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، موسی حکیمی صدر، دبير اجرایی اولین جشنواره ملی دانشگاهی شهیدغیرت، در نشست خبری با اصحاب رسانه سبزوار در دانشگاه حکیم سبزواری، ظهر امروز 15 آبان ماه، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت(الداغی) در سبزوار از چهارم تا هشتم آذر در دانشگاه حکیم سبزواری، اظهار کرد: تاکنون ۱۵۰ اثر به این جشنواره در بخش‌های مختلف ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با محوریت شعر و تولیدات رسانه‌ای در بخش دانشجویی و بخش آزاد برگزار می‌شود، افزود: جوایز نفرات اول تا سوم در هر بخش ۱۰ میلیون تومان، ۷ میلیون تومان و ۵ میلیون تومان است.

حکیمی‌صدر گفت: تاکنون ۳۰ دانشگاه کشوری به همراه نهادها و ادارات مختلف شهرستان سبزوار برای برگزاری جشنواره اعلام همکاری کرده‌اند و از بخش‌های مهم جشنواره می‌توان به شعر، پادکست، عکس، ادبیات و تولیدات رسانه‌ای اشاره کرد.

دبير اجرایی اولین جشنواره ملی دانشگاهی «شهید غیرت» در سبزوار با بیان اینکه آثار دریافتی تا سوم آذر داوری خواهند شد، تصریح کرد: پایان بخش جشنواره در روز هشتم آذرماه با حضور بر سر مزار شهید در سبزوار و تقدیر از خانواده شهید است.

وی با بیان اينکه قرار بود این جشنواره در آبان‌ماه همزمان با روز فرهنگ عمومی برگزار شود، افزود: در بخش آزاد شرکت‌کنندگان می‌توانند در قالب بخش‌های مختلف به غیر از دانشجویان شرکت کنند و آثار خودشان را به این جشنواره ارسال کنند.

حکیمی صدر اظهار کرد: محوریت اصلی جشنواره در قالب فرهنگ غیرت و عفاف و حجاب است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خودشان را در این بخش به جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha