ضرورت تولید محتوای مطلوب با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 4180039
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
نماینده ولی فقیه در سمنان تأکید کرد:

ضرورت تولید محتوای مطلوب با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه مؤثرترین راهکار انتقال موفق ارزش‌های رشادت‌های ۸ سال دوران دفاع مقدس تولید محتوای مطلوب و مؤثر است گفت: ارتباط‌گیری در این بخش باید چندین برابر شود.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، شب گذشته، 13 آبان در جلسه هیئت امنای پارک موزه دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه بهترین راهکار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های ۸ سال دوران دفاع مقدس تولید محتوای مطلوب است، اظهار کرد: ارتباط‌گیری و سرمایه‌گذاری در این بخش باید چندین برابر شود.

وی افزود: حفظ نسل جوان و آینده‌ساز کشور از طریق اجرای طرح‌های موفق در حوزه دفاع مقدس و نشر ارزشهای آن دوره محقق خواهد شد.

امام‌ جمعه سمنان با اشاره به راهپیمایی 13 آبان در استان یادآور شد: نشاط و حضور حداکثری کودکان و دانش‌آموزان و اقشار مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان بسیار ارزنده بود.

وی با اشاره به تغییر ذائقه نسل‌ها در دوره‌های مختلف افزود: باید توجه داشته باشیم که مزاج جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان تغیر کرده که در این راستا با سخنرانی و روشهای سنتی نمی‌توان در این حوزه به موفقیت دست یافت و ارتباط‌گیری موفق داشت.

نماینده ولی فقیه در استان تقویت اقدامات ترغیبی و جذاب در این حوزه برای جذب حداکثری در بین دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان را مؤثر دانست و گفت:  اقدامات در حوزه پارک موزه دفاع مقدس یکی از راهکار های مؤثر در این بخش است.

مطیعی خواستار کمک به تکمیل پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس شد و افزود: اقدامات و موارد باقی مانده در جهت تکمیل پارک موزه و همچنین اجرای موفق برنامه‌های فرهنگی سیاست‌گذاری شده که در این بخش باید بر اساس بودجه‌های تخصیص یافته و موجود، اولویت‌بندی شود.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز جایگاه سمنان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت را ممتاز برشمرد و گفت: این استان، استان ایثار و شهادت است.

به گفته وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یک مرکز مذهبی و افتخاری برای استان است که بر این اساس در حوزه زیرساختی و سخت‌افزاری در بحث دور دوم‌ سفر رئیس جمهور به استان، پیشنهادات لازم ارائه خواهد شد که در این راستا ۱۰۰ درصد اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه پارک موزه در دور اول سفر رئیس جمهوری به استان تخصیص یافت.

انتهای پیام
captcha