قدردانی مسئولان سیستان‌وبلوچستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان
کد خبر: 4179971
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

قدردانی مسئولان سیستان‌وبلوچستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

آیت‌الله محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و محمد کرمی، استاندار با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و انقلابی مردم در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13آبان تقدیر و تشکر کردند.

مسئولین سیستان‌وبلوچستان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و محمد کرمی، استاندار با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و انقلابی مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

امروز مردم ولایت‌مدار، بصیر، سرافراز و همیشه در صحنه سیستان‌وبلوچستان در سراسر استان با حضور گسترده خود در راهپیمایی استکبارشکن یوم‌الله ۱۳‌ آبان ماه حماسه‌ دیگری خلق نمودند.

برگزاری بی‌مثال و بی‌نظیر راهپیمایی ۱۳‌ آبان امروز با توجه به اوضاع سیاسی جهان رنگ و بوی دیگری داشت و دانش‌آموزان با شعارهای کوبنده خویش از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و به‌ خوبی نشان دادند که نسل‌های جدید انقلاب با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انس و الفتی بی‌نظیر دارند.

بی‌شک این شکوه، صلابت و اقتدار حضور مردم در گرامی‌داشت وقایع ماندگار تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان از تعهد، انسجام و وحدت یک ملت به گذشته پر افتخار خویش دارد، که الگویی برای مردم آزاده جهان و نمونه بارز مبارزه با استکبار و استعمار می‌باشد.

اینجانبان ضمن قدردانی از حضور پرشور و انقلابی اقشار مختلف مردم، از تلاش‌ها و زحمات تمامی دست‌اندرکاران و عوامل، به‌ویژه نیروهای خدوم نظامی، انتظامی، امنیتی و عوامل خدماتی تقدیر و تشکر نموده و برای همگان توفیقات روزافزون از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نماییم. بمنه و کرمه

مصطفی محامی
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
محمد کرمی
استاندار سیستان و بلوچستان

 

انتهای پیام
captcha