حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه غیرت ملی و دینی است
کد خبر: 4179856
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
امام جمعه اهر:

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه غیرت ملی و دینی است

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات نشانگر غیرت ملی و دینی امت ایران اسلامی است که امروز نیز در یک حماسه‌ای بزرگ و باشکوه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: اینگونه راهپیمایی‌ها و تظاهرات گسترده و حماسی نشانگر غیرت ملی و دینی امت ایران اسلامی است که امروز نیز در یک حماسه‌ای بزرگ و باشکوه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

وی افزود: سیزده آبان‌ در خاطره تاریخ ملت ایران اسلامی یک روز بزرگ و مهمی است که با نام روز مبارزه با استکبار جهانی، روز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و در رأس آنها مبارزه با سلطه‌گر نامگذاری شده و امروز شاهد هستیم در همه نقاط جهان تمام آزاده خواهان و مسلمانان پرچم مبارزه با سلطه‌گری را در مبارزه با زورگویان عالم برافراشته کردند و طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به وضوح در سطح جهان قابل مشاهده می باشد.

حاجی‌زاده با اشاره به وقایع ۱۳ آبان و جنایت‌های سال ۱۳۵۷ در شهادت شماری از دانشجویان خط امام خمینی(ره) گفت: امروز جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان و اعلام حمایت از مردم فلسطین بار دیگر غیرت، جوانمردی و انساندوستی خود را به همه جهانیان ثابت کردند.

امام جمعه اهر در ادامه از حضور انقلابی، پرشور و دشمن‌شکن مردم اعم از بازاریان، روحانیت، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، مسئولان و به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردم غزه در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان حاضر شدند تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha