جهان متوجه جنایات اقتصادی آمریکا باشد
کد خبر: 4179825
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
مشاور رئیس‌جمهور:

جهان متوجه جنایات اقتصادی آمریکا باشد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه جنایات جنگی و بشری نظام سلطه‌ای آمریکا بر همگان روشن شده است، گفت: امروز زمان آن رسیده که جهانیان متوجه جنایات اقتصادی آمریکا شوند.

حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی در سنندج با اشاره به جنایات اقتصادی آمریکا گفت: بیان جنایات اقتصادی آمریکا برای نخبگان جهان پرده از حقیقت وجودی آمریکا بر خواهد داشت این امر زمینه‌ساز هم‌پیمان شدن جامعه نخبگانی جهان با ما خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همه مردم دنیا را بردگان اقتصادی خود می‌داند، افزود: سیاست‌های اقتصادی آمریکا اقتصاد 75 کشور دنیا را به سمت نابودی کشاند و توسعه بیماری‌های واگیردار مانند ایدز، کرونا و غیره برای تقویت اقتصاد آمریکا از دیگر لطمات آمریکا به اقتصاد بشریت است. حال این سؤال مطرح می‌شود چرا جهان علیه این سلطه آمریکایی قیام نمی‌کند، بی‌شک پاسخ این است که دنیا خیال می‌کند از نظر اقتصادی وامدار این کشور هستند و آمریکا به اقتصاد جهان خدمت کرده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با تأکید بر اینکه جنایات جنگی و بشری نظام سلطه‌ای آمریکا بر همگان روشن شده است، اظهار کرد: امروز زمان آن رسیده که جهانیان متوجه جنایات اقتصادی آمریکا شوند.

عبدالملکی اسرائیل را شیطان کوچک دانست و گفت: رژیم صهونیستی در قواره دشمنان جمهوری اسلامی نیست و اگر جمهوری اسلامی برای نابودی این شیطان کوچک اقدام کند، ظرف چند روز آن را نابود خواهد کرد اما حریف اسرائیل حماس و حزب‌الله لبنان است.

ضربه اقتصادی اسرائیل به جهان اسلام

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی افزود: این شیطان کوچک با جنایت‌های خود در منطقه‌ای که غصب کرده و اسم کشور روی آن گذاشته است، اقتصاد منطقه جنوب غربی آسیا، غرب آسیا و شمال افریقا را فلج کرده و خسارت‌های سنگین اقتصادی در این منطقه ایجاد کرده است.

وی با اشاره به ضربه اقتصادی اسرائیل به جهان اسلام اظهار کرد: کشورهای اسلامی ۱۵ درصد جمعیت دنیا را دارند اما کمتر از ۱۰ درصد تولید را دارا می‌باشند و عامل اصلی این امر سیاست‌های خبیثانه و پلید اسرائیل غاصب است.

عبدالملکی افزود: امروز تمام دنیا مدیون جمهوری اسلامی ایران هستند، چرا که اگر جمهوری اسلامی نبود رویای پلید نیل تا فرات اسرائیل امروز محقق شده بود و برای هیچ کس در این منطقه امکان زندگی فراهم نبود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با جهانی کردن صدای فلسطین سرعت رشد رژیم غاصب صهیونیستی را متوقف کرده است، بیان کرد: با دیپلماسی جمهوری اسلامی بسیاری از زمین‌های غصبی از اسرائیل پس گرفته شده و با نابودی این رژیم غاصب مردم خدمت بزرگ جمهوری اسلامی را درک خواهند کرد.

اسرائیل را در قواره ایران نمی‌بینیم

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به سخنان اخیر سیدحسن نصرالله اشاره کرد و گفت: سید بزرگ مقاومت بیان کرده که جهانیان خیال نکنند که جنگ علیه اسرائیل، توسط جمهوری اسلامی ایران سازماندهی شده است، ما اسرائیل را در قواره ایران نمی‌بینیم، همه بدانند که اگر جمهوری اسلامی ایران تصمیم به نابودی اسرائیل بگیرد، زیاد به طول نمی انجامد.

وی با بیان اینکه اسرائیل را همین جریان مقاومت در منطقه جمع خواهد کرد، یادآور شد: در حال حاضر تمام تحلیل‌های موجود، فروپاشی اسرائیل است و همه می دانند که فقط آمریکا آن را نگه داشته است.

عبدالملکی با تأکید بر اینکه اقتدار جبهه مقاومت در دنیا ثابت شده است، یادآور شد: در پایان گام دوم انقلاب اسلامی نه از اسرائیل و نه از استکبار جهانی آمریکا اثری نخواهد ماند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم، قطعنامه ۱۳ آبان قرائت شد و شرکت‌کنندگان با شعار الله‌اکبر آن را تأیید کردند، همچنین پرچم اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد.

انتهای پیام
captcha