تاریخ آمریکا مملو از جنایت علیه بشریت است
کد خبر: 4179819
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
امام جمعه سهند:

تاریخ آمریکا مملو از جنایت علیه بشریت است

حجت‌الاسلام منیب‌راد با بیان این‌که شعار مرگ بر آمریکا در حقیقت یک اندیشه و خط مشی است، گفت: تاریخ آمریکا مملو از جنایت علیه بشریت است.

حجت الاسلام منیب راد، امام جمعه سهند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمد منیب‌راد، امام جمعه شهر جدید سهند، امروز، 13 آبان‌ماه، در راهپیمایی ۱۳ آبان شهر جدید سهند با تأکید بر این‌که شعار مرگ بر آمریکا در حقیقت یک ادیشه و خط مشی است، یادآور شد: روز مبارزه با استکبار جهانی نیز خط مشی و اندیشه ما است، چراکه تاریخ آمریکا و عمالش مملو از جنایت علیه بشریت است. 

وی با بیان این‌که سابقه و تاریخچه خباثت‌های آمریکا علیه ملت ایران حدود ۸۰ سال است، افزود: آمریکا پرونده قطوری از اقدامات خود علیه ایران دارد و از دهه ۲۰ تا اواخر دهه ۵۰ با ملت ایران دشمنی داشته و می‌خواستند همان بلای غزه را بر سر ملت ایران آوردند، اما علمای بزرگ جهان تشیع و ملت بصیر ایران مقابل زیاده خواهی آنان ایستادند. 

 منیب‌راد، با اشاره به مناسبت‌های ۱۳ آبان همچون تبعید امام راحل و همچنین به شهادت رساندن جمعی از دانش‌آموزان در این روز، خاطرنشان کرد: حضرت امام راحل به خاطر سخنرانی در مبارزه با قانون کاپیتولاسیون که همان قانون مصونیت قضایی کشور بیگانه و زیر پا افکندن ملت بود، تبعید می‌شود. 

امام جمعه سهند با بیان این‌که آمریکا و عمالش حتی یک روز را بدون توطئه‌چینی برای ایران سپری نکرده‌اند، گفت: دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان سال ۵۸ با تسخیر سفارت آمریکا که در حقیقت لانه جاسوسی تبدیل شده بود، اسناد بسیاری از توطئه‌های آمریکا علیه ایران به دست آوردند. 

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رسیدن ۴۰۰۰ کودک و هزاران زن بی‌گناه، خاطرنشان کرد: کجایند مدعیان دروغین حقوق بشر؟ در این حوادث نقاب دروغین حقوق بشر از چهره‌ مدعیان کنار رفت و نمایاند که حقوق بشر مورد ادعای آنان حقوق بشر نیست، بلکه حقوق شر است. 

منیب‌راد با اشاره به پیروزی‌های جبهه حق در عملیات طوفان الاقصی، گفت: بدون شک وعده خدا محقق خواهد شد و فلسطین نیز به خواست خداوند آزاد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha