اسرائیل مجری نقشه‌های آمریکا در منطقه است
کد خبر: 4179818
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
مقتدایی:

اسرائیل مجری نقشه‌های آمریکا در منطقه است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسرائیل پیاده‌کننده نقشه آمریکا در منطقه است، گفت: تاریخ نشان داده ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برای تحقق آرمان‌های اسلامی تا پای جان ایستاده‌ است.

عباس مقتدایی  نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز، در راهپیمایی 13 آبان در سمنان با بیان اینکه حضور پرشور در این راهپیمایی تجلی‌بخش حرکت رو به پیشرفت و اثرگذاری ایران در منطقه است، اظهار کرد: مخالف پلیدی‌ها و وحشی‌گری رژیم جنایتکار صهیونیستی و مدافعان مظلوم هستیم.

وی با تأکید بر اینکه حقوق بشر ظلم بین‌المللی به جبهه مقاومت را نادیده می‌گیرد یادآور شد: رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان‌ الاقصی زمین‌گیر شد و آنان که می‌خواستند ایران را زمین‌گیر کنند خودشان زمین‌گیر شدند.

مقتدایی ادامه داد: راهپیمایی امروز نشان داد که نظام اسلامی پیش‌قراول آزادی و آزادی‌خواهی و حقوق بشر در آن سوی مرزها در جبهه مقاومت است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسرائیل پیاده‌کننده نقشه آمریکا در منطقه است، یادآور شد: تاریخ نشان داده ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برای تحقق آرمان‌های اسلامی تا پای جان ایستاده‌ است.

به گفته وی استقلال، آزادی و آزادگی انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست و ملت ایران برای حفظ نورانیت اسلام در صحنه تا پای جان در میدان هستند.

مقتدایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دادرسی به سایر مسلمانان و مستضعفان جهان را هدف خود می‌داند و کمک به انسانیت و بشریت را به عنوان مسیر حقانیت می‌شناسد، متذکر شد: ملت ایران گام در مسیر ترقی گذاشته‌ و دانش‌آموزان و دانشجویان ادامه دهنده راه استقلال، آزادی و پیشرفت کشور هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسلمانان با مردم غزه همدرد هستند که بر این اساس روزهای گذشته مردم ایران با دیدن حماسه‌های غزه، و رنج و اندوه مسلمانان با جبهه مقاومت ابراز همدردی کردند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امیدآفرین، مقتدرانه و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب موثر است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سمنان به عنوان منطقه‌ای کهن و دارای سابقه درخشان در ادوار تاریخ است، متذکر شد: سمنان استانی با روحیه مقاوم و انقلابی طرف‌دار غزه، مسلمانان و خواستار نابودی صهیونیسم است.

انتهای پیام
captcha