محفل قرآنی گرامیداشت ۱۳ آبان در خان ببین برگزار شد + عکس
کد خبر: 4179662
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

محفل قرآنی گرامیداشت ۱۳ آبان در خان ببین برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن و گرامیداشت ۱۳ آبان به همراه تجلیل از نوجوانان فعال قرآنی با حضور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خان بیین امروز، ۱۲ آبان در خانه قرآن هاجر روستای سنگستان خان ببین برگزار شد.

محفل انس با قرآن گرامیداشت ۱۳ آبان در خان ببین

به گزارش ایکنا از گلستان، محفل انس با قرآن و گرامیداشت ۱۳ آبان به همراه تجلیل از نوجوانان فعال قرآنی با حضور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خان بیین امروز، ۱۲ آبان در خانه قرآن هاجر روستای سنگستان خان ببین برگزار شد.

حجت‌الاسلام میرشاهی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خان بیین در این محفل قرآنی قرآن و فراگیری آن را در هرمحله نوری برای آنجا برشمرد و گفت: اولین اقدام فرهنگی امام زمان(عج) بعد از ظهورش شناسایی حافظان و مترتیل قرآنی است، اندیشه مهدویت و فرهنگ انتظار تنها راه نجات بخش جامعه بشری است و این فرهنگ مهمترین اصل در جوامع اسلامی و انسانی به شمار می‌رود.

وی نوجوانان را به فراگیری آموزه‌های قرآنی ترغیب کرد و افزود: شما قرآن آموزان باید از این فرصتی که خداوند به شما داده استفاده کرده و با عمل به آموزه‌های قرآنی در برنامه روزمره و تحصیلی خود موفق باشید.

 در ادامه این جلسه معنوی قرآن آموزان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مردم‌ مظلوم غزه اظهار همدردی کردند و در پایان ازسوی اداره تبلیغات شهر خان ببین به نوجوان قرآنی لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام
captcha