حفظ انسجام و وحدت ملی ضروری است
کد خبر: 4178919
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

حفظ انسجام و وحدت ملی ضروری است

استاندار خراسان‌شمالی گفت: باید در شرایط کنونی جهان، همگان در هر قشری نسبت به حفظ انسجام و وحدت ملی اهتمام بورزیم.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، امروز ۹ آبان ماه در اجلاسیه شهدای وحدت، یادواره شهدا، شهید محمدزاده و شوشتری که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: باید در شرایط کنونی جهان، همگان نسبت به حفظ انسجام و وحدت ملی در کشور اهتمام بورزیم، زیرا این مهم بیش از پیش در تصمیم‌گیری دشمنان موثر است.

وی با بیان اینکه شهدای وحدت به صورت عملی در راستای حفظ وحدت در میدان حضور داشتند، افزود: باید آحاد جامعه با تاسی از شهدا، در کنار عمل و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری ، پشتیبان معظم له هم باشند.

وی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآورشد: ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بوده، زیرا مقارن با تبعید امام راحل و شهادت دانش‌آموزان است.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان، ادامه داد: باید در این برهه حضوری قوی و پرشور در این مهم با هدف تجدید میثاق با شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری انجام شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی اتحاد مسلمانان را مورد هدف قرار داده‌اند، گفت: هرگاه دشمنان خواستند به این کشور با هر روشی نزدیک شوند و ضربه وارد کنند، اتحاد میان مردم بیشتر و حضور آنان در عرصه‌های مختلف گسترده و قوی تر شده است.

وی با اشاره به شهدای وحدت، تصریح کرد: شهید رجبعلی محمدزاده و نورعلی شوشتری در سیستان و بلوچستان در جهت ایجاد اتحاد حرکت کردند که دشمنان تاب نیاوردند که در اقدامی ناجوانمردانه خون این عزیزان را ریختند که این خون نقطه عطفی برای اتحاد هر چه بیشتر مسلمان شد.

حسین‌نژاد با اشاره به اقدامات اسرائیل جنایتکار در غزه، افزود: اگر جهان اسلام با هم متحد شوند، اسرائیل جنایتکار اینگونه در غزه جولان نمی‌دهد و خون مردم مظلوم و بیگناه به زمین ریخته نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha