آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر برگزار شد
کد خبر: 4178073
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
با حضور فرمانده انتظامی کل کشور:

آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر برگزار شد

آیین یادبود شهدای غزه با حضور فرمانده انتظامی کل کشور در مصلی المهدی(عج) شهرستان بابلسر برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی کشورآیین گرامیداشت شهدای مظلوم غزه با محوریت و همکاری هیئت بیت الزهرا (س) شهرستان بابلسر، عصر روز چهارم آبان ماه با حضور فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، مسئولان کشوری و لشگری، معاون امنیتی و سیاسی استانداری مازندران، مهمانان خارجی، خانواده های شهدا و مردم ولایت مدار شهرستان بابلسر در مصلی المهدی (عج)  این شهرستان برگزار شد.

 سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، در این آیین شهدایی گفت: در حالی که بعضی از کشورهای منطقه تصور داشتند که اسرائیل شکست‌ناپذیر است، عملیات طوفان الاقصی همینه رژیم اسرائیل را بر باد داد.

وی افزود: پس از  عملیات طوفان الاقصی  این کشور ها از توافق با رژیم صهیئونیستی صرف نظر کردند.

سردار رادان تصریح کرد: در جنگ‌های حوزه مقاومت ثابت شده است که هر مظلومی می تواند مقاوم و مقتدر باشد و هر ظالمی اگر هیمنه پوشالی داشته باشد می تواند ضعیف باشد.

 فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه امروز در جریان رزمندگان مقاومت، دیروز در جنگ ۳۳ روزه و ۵۵ روزه و ۲۵ روزه و حتی در دفاع مقدس خودمان ثابت کردیم که مظلوم هستیم، خاطرنشان کرد: اما مقاوم و مقتدرانه پوزه استکبار را حسابی به خاک می‌مالیم.

حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور، امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه مردم مظلوم غزه طی روزهای گذشته بیش از هفت هزار شهید تقدیم کرده است که سه هزار نفر نوزادان و کودکان است، گفت: امروز به مردم فلسطین اعلام می‌کنیم که به یاد آن‌ها هستیم و هرکاری که از دست ما برآید کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: امروز مردم غیور و قهرمان و مردم همیشه در صحنه ما منتظر اذن و اشاره رهبر و ولی امر مسلمین هستند و به دشمنان اعلام می‌کنیم که اگر روزی رهبری حکم جهاد بدهد، اسرائیل و حامیانش بدانند چیزی و اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام قلی پور با محکوم کردن جنایات هولناک رژیم دیوصفت اسرائیل، تصریح کرد از همدردی مردم مسلمان و شهیدپرور استان با مردم مظلوم غزه تقدیر و تشکر دارم.

در پایان این آیین  از خانواده های شهدای مدافع حرم شهرستان تجلیل بعمل آمد.

آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر آیین یادبود شهدای غزه و حماسه مقاومت در بابلسر
انتهای پیام
captcha