مراسم بزرگداشت شهدای غزه در یزد برگزار شد
کد خبر: 4177217
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

مراسم بزرگداشت شهدای غزه در یزد برگزار شد

در مراسمی که در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) و با حضور مادران شهدا برگزار شد، یاد و خاطره شهدای مظلوم فلسطین و غزه گرامی داشته شد.

گرامیداشت یاد شهدای غزه در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی که در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) و با حضور مادران شهدا برگزار شد، یاد و خاطره شهدای غزه گرامی داشته شد.

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد، یکم آبان ماه در این مراسم با اشاره به پیروزی همیشگی حق بر باطل گفت: رژیم صهیونیستی با تفکراتش، در حال نابودکردن خود است و به زودی دنیا شاهد محو کامل این غده سرطانی خواهد بود.

وی، شکست صهیونیست در جنگ 33 روزه با حزب‌الله لبنان را نشانه این دانست که ظلم حداکثری تاب‌آوری انسان‌ها را از بین می‌برد و با بیان اینکه هزینه چالش کمتر از هزینه سازش با دشمن است، بر اهمیت مقاومت در برابر دشمنان تأکید کرد.

مهدوی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح تفاوت قوم یهود با یهودیان صهیونیست، اظهار کرد: یهودیانی که از یزد به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کردند، حق بازگشت به ایران و یزد را ندارند و مردم در این زمینه به طور جدی در صحنه هستند و از مسئولان پیگیری و مطالبه خواهند کرد. در این شرایط سخت باید برای مظلومان غزه دعا کنیم و هرکمک مالی که می‌توانیم انجام دهیم و هر زمان که اذن از طرف ولی امر صادر شد، با جان خود نیز به یاری مظلومان فلسطین بشتابیم.

یادآور می‌شود قرائت فرازی از دعای صحیفه سجادیه، ثبت دلنوشته‌هایی با عنوان «خون نوشته» با هدف همدردی با مردم غزه و فلسطین، همدردی کودکان یزدی با کودکان فلسطینی و ... از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha