فعالیت‌های قرآنی نقش غیرقابل انکار در بهبود وضعیت دینی و مذهبی جامعه دارند
کد خبر: 4177137
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

فعالیت‌های قرآنی نقش غیرقابل انکار در بهبود وضعیت دینی و مذهبی جامعه دارند

رئيس تبلیغات اسلامی گرگان گفت: فعالیت مؤسسات قرآنی و مجامع ترویج آموزه‌های قرآنی نقش غیرقابل انکار در بهبود وضعیت دینی، مذهبی جامعه دارند.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس تبلیغات اسلامی گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، در راستای ترویج فرهنگ قرآن حجت‌الاسلام محمدزاده، رئیس تبلیغات اسلامی گرگان امروز، ۳۰ مهرماه با حضور در خانه قرآن شمیم قرآن گرگان از این مجموعه قرآنی بازدید و با مدیر گفت و گو کرد.

حجت‌الاسلام محمدزاده، رئیس تبلیغات اسلامی گرگان در این مراسم گفت: یک قاعده عمومی وجود دارد که قرآن مهجور شده است چرا که فعالیت‌های قرآنی تحت حمایت دولت‌ها نبوده‌اند و اگر کاری صورت گرفته گذرا بوده است در سال‌های اخیر علاوه بر این موضوعات، اعتبارات قرآنی در جامعه هم مظلوم است.

وی تصریح کرد: نگاه به قرآن و مفاهیم باید ویژه باشد و برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی در این زمینه نقش مهمی در ترویج آموزه‌های قرآنی در زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم خواهد داشت.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان با بیان‌اینکه فعالیت مؤسسات قرآنی و مجامع ترویج آموزه‌های قرآنی نقش غیرقابل انکار در بهبود وضعیت دینی، مذهبی جامعه دارند، گفت: این مؤسسات نقش مهمی در توسعه فعالیت‌هایی همچون قرائت، حفظ و تأکید بر مفاهیم قرآن کریم در سطح کشور دارند و حمایت از توسعه و گسترش آنها در مناطق مختلف ایران، حمایت از ایجاد و افزایش آموزه‌های قرآنی در خانواده‌های ایرانی است.

گفتنی است؛ در این بازدید زهره سراوانی مدیر خانه قرآن شمیم قرآن گرگان گزارش از روند فعالیت‌های قرآنی خانه قرآن و اشتیاق خانواده‌ها به قرآن ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha