انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهاددانشگاهی استان و بنیاد شهید گیلان
کد خبر: 4177103
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهاددانشگاهی استان و بنیاد شهید گیلان

تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهاددانشگاهی استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در راستای ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و ارتقای توانمندی و افزایش مهارت ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید به امضای طرفین رسید.

انعقاد تفاهم نامه سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بنیاد شهید استان

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان امروز، 30 مهرماه در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهاددانشگاهی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین و اظهار تأسف به خاطر سکوت کشورهای دنیا درباره این جنایت‌ها، اظهار کرد: جنایت رژیم صهیونیستی به جایی رسیده که دیگر امکان مخفی کردن آن از سوی نظام سلطه وجود ندارد و امیدواریم همه کشورهای دنیا برای کمک به ملت فلسطین همراه شوند و اقدام مؤثری را برای توقف جنایت علیه بشریت انجام دهند.

وی یکی از روندهای مشخص جهاددانشگاهی را فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و پژوهشی دانست و افزود: افتخار مجموعه جهاددانشگاهی است که در خدمت ایثارگران باشد، زیرا رویکرد فعالیت‌های ما ریشه جهادی دارد و یکی از بهترین فضاها برای نقش آفرینی جهاددانشگاهی در مجموعه‌ای است که رسالت خدمت رسانی به ایثارگران را دارد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان هستیم، عنوان کرد: جهاددانشگاهی در بخش‌های آموزش و اشتغال کارهای مؤثری انجام داده و با مشارکت بنیاد شهید می‌توانیم جامعه هدف این نهاد را تحت پوشش قرار دهیم.

مسکنی به ابزارهای جهاددانشگاهی در بخش‌های فرهنگی و آموزشی و اشتغالزایی اشاره و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برندسازی در حوزه اشتغال را در استان نهادینه کنیم و قطعا ثمرات این اقدامات به خانواده ایثارگران باز می‌گردد.

محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این نشست، با بیان اینکه امروز نه فقط جهان اسلام، بلکه همه انسان‌های آزاده دنیا شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند، گفت: اسرائیل عجز و ناتوانی خود در برابر حماس را با بمباران مناطق مسکونی پنهان می‌کند.

وی تفاهم نامه جهاددانشگاهی و بنیاد شهید را جزء همکاری‌های خوب و مثبت در جهت آموزش و اشتغال دانست و افزود: این همکاری‌ها در بخش‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، مشاوره‌های تحصیلی و شغلی و غیره مرتبط با ایثارگران نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهاددانشگاهی استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در راستای ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و ارتقای توانمندی و افزایش مهارت ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود برای آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآفرین متناسب با نیاز بازارکار و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران معزز به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام
captcha