همه موجودیت اسرائیل شکسته شده است
کد خبر: 4176631
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
استاندار خراسان رضوی:

همه موجودیت اسرائیل شکسته شده است

استاندار خراسان رضوی گفت: همه موجودیت اسرائیل شکسته شده و نقطه ضعف و پاشنه آشیل اسرائیل به تمام معنا توسط رزمندگان فلسطینی مورد حمله قرار گرفته است.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز جمعه ۲۸ مهرماه، در مراسم افتتاح «بوستان شهربانو» در  وکیل‌آباد مشهد، ضمن گرامیداشت مجاهدت‌های مردم‌ فلسطین و غزه در مقابل استکبار، اظهار کرد: جمعیت، وسعت، موقعیت و قدرت اقتصادی همگی مؤلفه‌های اساسی اقتدار هر کشوری است. قدرت اصلی نظام مقدس اسلامی امروز آن اندیشه و تفکری است که به دنیا ارائه کرده است، اما اسراییل هیچ‌کدام از مولفه‌های قدرت را اعم از هویت تاریخی، انسجام ملی، عمق جغرافیایی و اقتصاد قدرتمند را ندارد.

وی با بیان اینکه تنها مؤلفه قدرت اسراییل در طول سال‌ها اشغال سرزمین فلسطین قدرت نظامی و اطلاعاتی و عملیاتی‌اش بود که با عملیات مجاهدان فلسطینی شکسته شد، تصریح کرد: این به معنای آن است که همه موجودیت اسرائیل شکسته شده است. لذا این نکته بسیار حائز اهمیت است که نقطه ضعف و پاشنه آشیل اسرائیل به تمام معنا توسط رزمندگان فلسطینی مورد حمله قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اقدامات اسرائیل در حال حاضر دست و پا زدن‌های بدون نتیجه است، افزود: درست است که ملت مظلوم فلسطین و غزه در فشار و تنگناهای متعدد هستند اما آنچه هدف‌گذاری کرده‌اند، محقق خواهد شد.

نظری ضمن تشکر از دست‌اندرکاران پروژه پارک شهربانو، بیان کرد: ما بر این باور هستیم که قریب به اتفاق جامعه زنان‌ ما از فضاهای امن متناسب با شرایط خواهران و مادران حمایت و استقبال می‌کنند.

وی گفت: ما باید نماد اجرا و عملیات‌هایی با الگوهای دینی و اعتقادی باشیم که در خدمت خواهران و زنان است و زمینه‌سازی برای تعالی جامعه زنان‌مان داشته باشیم. تاکید داریم که نباید اسیر فضاسازی‌های رسانه‌ای مجازی و عملیات‌های روانی باشیم. ما معتقد بر همان ماهیت نظام مقدس اسلامی که بیان می‌کند جمهوری اسلامی به معنای مردم و از مردم است باید پروژه‌ها را طراحی، مدیریت و اجرا کنیم.

انتهای پیام
captcha