نخستین یادواره شهدای قرآن و عترت تویسرکان برگزار می‌شود
کد خبر: 4176472
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

نخستین یادواره شهدای قرآن و عترت تویسرکان برگزار می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآن و عترت شهرستان تویسرکان و گرامیداشت شهدای امنیت، جلسه روضه هفتگی و حمایت از مردم مظلوم غزه و مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» خبر داد.

حجت‌الاسلام سبحان جامه بزرگ، رئيس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکانحجت‌الاسلام سبحان جامه بزرگ، رئيس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای قرآن و عترت و گرامیداشت شهدای امنیت با سخنرانی مهدی قاسمی، استاد دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی و مداحی مصطفی میرزایی، امروز ۲۷ مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جلسه روضه هفتگی و حمایت از مردم مظلوم غزه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین امیری رئیس حوزه علمیه برادران تویسرکان و مداحی مصطفی میرزایی نیز امروز در حسینه بیت العباس(ع) برگزار می‌شود.

جامه بزرگ همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «سلام بر ابراهیم» ویژه گروه سنی ۱۴ سال به بالا (کلاس نهم به بالا) خبر داد و بیان کرد: داوطلبان به شرکت در مسابقه می‌توانند تا ۲۸ مهرماه۱۴۰۲ در لینک https://survey.porsline.ir/s/cRqGdiCثبت نام کنند و نسخه الکترونیکی و رایگان کتاب را در کانال اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان به آیدی @nehzat_eslami_tuy دانلود و مطالعه کنند.

وی زمان آزمون را یکشنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۰ صبح اعلام کرد و گفت: لینک آزمون در این کانال به مدت ۲۴ ساعت منتشر خواهد شد.نفرات برتر آزمون با اهدای جوایز توسط خواهر شهید ابراهیم هادی تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام
captcha