مسجد کارخانه انسان‌سازی است
کد خبر: 4175978
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
حجت‌الاسلام خداداده:

مسجد کارخانه انسان‌سازی است

رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه مسجد کارخانه انسان‌سازی است، گفت: کانون‌های مساجد باید از حوزه گزارش‌محوری به سمت عمل‌گرایی گام بردارند تا خدمت کردن به مردم سرلوحه این کانون‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام خداداده

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده، رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ظهر سه‌شنبه ۲۵ مهر در مراسم تکریم و معارفه مدیر کانون‌های مساجد فرهنگی استان قزوین، گفت: مسجد ابرتشکیلاتی است که اگر قدر آن را بدانیم و از آن استفاده کنیم اتفاق‌های مهمی رقم خواهد خورد؛ هم‌اکنون ۲۶ هزار و ۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد کشور به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تربیتی می‌پردازند.

وی ادامه داد: انتخاب مدیران شایسته در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه مدیر کانون مساجد باید شرایط بروز و ظهور استعدادهای نوجوان و جوان را فراهم کند.

خداداده بیان کرد: طی سال‌های گذشته کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در حوزه‌های تربیتی، هنری، مشاوره خانواده و حتی موضوعات آموزشی اقدام کرده‌اند و خوشبختانه توانسته‌اند فعالیت‌های برجسته‌ای از خود برجای بگذارند.

وی با بیان اینکه مسجد کارخانه انسان‌سازی است، گفت: کانون‌های مساجد باید از حوزه گزارش‌محوری به سمت عمل‌گرایی گام بردارند تا خدمت کردن به مردم سرلوحه این کانون‌ها قرار گیرد.

در پایان این مراسم، از اقدامات محمدحسین باغبان‌ها تقدیر و حجت‌الاسلام رئوف تقوی به عنوان رئیس جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام
captcha