برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست
کد خبر: 4175771
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست

آیین بیست و هشتمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست و نخستین یادواره شهدای این روستا برگزار شد.

محمد علی نوبخت، فرماندار ساریبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری، در آیین بیست و هشتمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست و نخستین یادواره شهدای این روستا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری به ویژه ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه و با اشاره به حماسه‌آفرینی فلسطینی‌ها در عملیات طوفان الاقصی و سرعت گرفتن افول رژیم غاصب صهیونیستی گفت: شهدا با خطِ عبودیت و ولایت‌مداری از جان خود گذشتند تا کیان نظام و انقلاب اسلامی حفظ بماند.

وی افزود: هر کس در هر کجای عالم به نام حق، عدالت و خدا در مقابل استکبار ایستادگی کند در امتداد راهبری نظام جمهوری اسلامی است.

نوبخت تصریح کرد: امروز به برکت شهیدان و بصیرت‌آفرینی امام(ره) و با رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایران اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار تمدنی بر اساس دین و آموزه‌های دینی در جهان قرار دارد.

فرماندار ساری با بیان اینکه با حمایت‌های مجدانه استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان، دستور مقام معظم رهبری درباره ساخت پل اروست که آرزوی دیرینه مردم این دیار بود بعد از ۲۸ سال به سرانجام رسید، خاطرنشان کرد: ساخت پل اروست همان تحقق شعار دولت مردمی و ایرانی قوی و تداوم وعده‌های صدیق دولت خدمت‌گزار سیزدهم است.

وی اظهار کرد: یاد شهدا نه‌ فقط بر دیوار خانه‌هایمان، بلکه سیره آن‌ها باید در دل‌های ما جای بگیرد و سیره شهدا در زندگی فردی و اجتماعی ما پیاده‌سازی شود.

نوبخت بیان کرد: راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه همراه شدن با سبک زندگی و سیره شهدا است.

وی در پایان با اشاره به پیروزی غرورانگیز جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی و برهم زدن هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها ادامه داد: امام راحل، فلسطین و قدس را پاره تن اسلام دانستند که مسلمانان نباید نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و ظلمی که در حق آنان می‌شود بی‌تفاوت باشند.

انتهای پیام
captcha