خراسان‌جنوبی در رتبه دوم امنیت سرمایه‌گذاری در کشور
کد خبر: 4173579
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

خراسان‌جنوبی در رتبه دوم امنیت سرمایه‌گذاری در کشور

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: خراسان‌جنوبی براساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از رتبه دوم امنیت در کشور برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۵ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد شهدای استان به‌ویژه شهدای انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی برقراری نظم و امنیت در کشور است.

وی با اشاره به اینکه نقش‌آفرینی نیروی انتظامی کشور مرهون مردمی بودن آن است، افزود: نیروی انتظامی از جنس مردم است که با تعامل همه جانبه با دستگاه‌های مختلف کشور، امنیت مطلوبی را در جامعه برقرار کرده است.

به گفته قناعت نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار، نقش مهمی در افزایش اشتغال در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید داشته است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دولت با همه امکانات خود از نیروی انتطامی کشور پشتیبانی می‌کند، تصریح کرد: با شرایطی که نیروی انتظامی در کشور برقرار کرده، مردم در ایجاد امنیت در کشور، مشارکت خوبی دارند.

قناعت با اشاره به نگاه مثبت مردم نسبت به نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی یاری مهربان و مقتدر در کشور بوده که سبب افزایش مشارکت‌های اجتماعی شده است.

وی با تأکید بر اینکه عزت و عظمت امروز ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهدای انتظامی است، یادآور شد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی انتظامی فعالیت‌هلی بسیار خوبی داشته و همواره مانند دیگر نیروهای مسلح، مطیع فرامین فرمانده کل قوا بوده است.

قناعت با بیان اینکه هفته انتظامی فرصتی است تا بخش‌هایی از مأموریت‌های گسترده فراجا برای مردم به‌خوبی اطلاع‌رسانی شود، گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات سال گذشته با از خودگذشتگی امنیت را در جامعه برقرار کرد.

انتهای پیام
captcha