تضعیف نهاد خانواده مهم‌ترین برنامه غرب برای از بین بردن اقتدار ملی است
کد خبر: 4173373
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

تضعیف نهاد خانواده مهم‌ترین برنامه غرب برای از بین بردن اقتدار ملی است

امام‌ جمعه ارومیه گفت: ترویج همجنس‌گرایی در بین جوامع مختلف و به ویژه جوامع اسلامی، رواج ازدواج‌های سفید و غیرمعقول در میان مردم و نیز تضعیف نهاد خانواده مهم‌ترین برنامه غرب برای از بین بردن اقتدار ملی است.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در استان ۱۴ مهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به اهمیت قشر روستانشین و عشایر در پیشبرد اقتصادی جامعه، اظهار کرد: جمعیت عشایر در حوزه اقتصاد نقش سازنده و اثرگذار دارند و باید برای حل مشکلات پیش‌روی این قشر اهتمام شود.

وی افزود: بیشترین میزان تولیدات غذایی در جامعه توسط روستاییان و عشایر تهیه می‌شود، این امر اهمیت فعالیت در حوزه روستا را نشان می‌دهد که باید بیشتر مورد توجه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: تامین بازار مناسب برای توزیع اقلام غذایی و سایر تولیدات روستا و عشایر در جامعه باید مورد توجه مدیران و مسئولان باشد که در کنار بهبود شرایط معیشتی مورد اهتمام باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع نفوذ فرهنگ غربی در جامعه و خانواده‌ها گفت: حفظ و تقویت فرهنگ ایرانی_اسلامی و جلوگیری از نفوذ غرب در جامعه مهم است و باید برای این امر مهم برنامه‌ریزی و اقدام ویژه و جدی انجام پذیرد.

حجت‌الاسلام قریشی گفت: ترویج همجنس‌گرایی در بین جوامع مختلف و به ویژه جوامع اسلامی، رواج ازدواج‌های سفید و غیرمعقول در میان مردم و نیز تضعیف نهاد خانواده مهم‌ترین برنامه غرب برای از بین بردن اقتدار ملی است.

وی تصریح کرد: اسلام و تمام ادیان الهی به خانواده و تربیت نسل انسانی تاکید دارند و این در حالی است که غرب به دنبال از بین بردن اهمیت خانواده و ترویج ابتذال است و باید برای مقابله با این تفکر تلاش شود.

امام‌جمعه ارومیه هفته فراجا را گرامی داشت و گفت: تامین، حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی مهم‌ترین دلیل دشمنی با تلاش‌های ماموران فراجا است که شاهد آن هستیم، امروز امنیت اجتماعی فراگیر و پایدار در سایه رشادت نیروهای خدوم انتظامی و مرزبانی محقق شده است.

وی ادامه داد: برخورد با انواع جرائم خشن، پیشگیری از تخلفات اجتماعی، مبارزه با موضوعاتی نظیر قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز، تردد اتباع غیرمجاز و برهم زدن امنیت عمومی جزو اقدامات درخشان فراجا بوده و موجب تحقق جامعه امن و سالم شده است.

حجت‌الاسلام قریشی در پایان خواستار توجه به وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه شد و مسئولان را به یافتن راهکارهای عملیاتی به منظور رسیدن به شرایط اقتصادی مناسب فراخواند.

انتهای پیام
captcha