یادواره ۴۵ شهید محله «شهر کرمان» برگزار شد
کد خبر: 4172935
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

یادواره ۴۵ شهید محله «شهر کرمان» برگزار شد

نخستین یادواره ۴۵ شهید محله «شهر کرمان» با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در کرمان برگزار شد.

یادواره ۴۵ شهید محله شهر کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، نخستین یادواره ۴۵ شهید محله «شهر کرمان» و گرامیداشت یاد شهیدان محمدجواد باهنر و حاج شیخ علی ایرانمنش،(مدیرکل شهید آموزش‌وپرورش کرمان) باحضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا شامگاه، ۱۱ مهرماه در تکیه محله شهر کرمان برگزار شد.

سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان در این مراسم گرامیداشت یاد شهدا را سبب زنده نگه‌داشتن سیره و منش شهدا در جامعه دانست و گفت: شهدا برای حفظ کیان ملی، اتحاد، انسجام و یکپارچگی این ملت، از جان خود گذشتند و امروز نیز پرچمداری مسیر شهدا ایستادگی مقابل دشمنان است و این کار اجر بزرگی در نزد خداوند دارد.

وی با بیان اینکه منطقه محله شهر، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های کرمان است که بزرگانی همچون شهید باهنر در آن پرورش یافتند، اظهار کرد: شهید حاج شیخ علی ایرانمنش، نیز در این منطقه به دست منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پایان گفت: محله قدیمی شهر، ۴۵ شهید والامقام تقدیم نظام و انقلاب کرده است که نخستین شهید این محله، شهید والامقام «مهدوی» و آخرین شهید نیز «حسین اسدی» است.

انتهای پیام
captcha