آمران به معروف بازوان توانمند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند
کد خبر: 4172564
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

آمران به معروف بازوان توانمند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر بازوان توانمند دستگاه قضائی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی هستند.

آئین امضای «پیمان نامه همسنگری» دادستانی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل دادگستری اردبیل، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، نهم مهرماه، در آئین امضای «پیمان نامه همسنگری» با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، آمران به معروف و ناهیان از منکر را بازوان توانمند دستگاه قضائی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی دانست.

آفاقی با تشریح اوصاف و مشخصات و الزامات یک آمر به معروف و ناهی از منکر، از امر به معروف و نهی از منکر به نفوذ در قلب انسان‌های خطاکار تعبیر کرده، افزود: برخورد سلبی به اندازه اقدام فرهنگی در مواجهه با ناهنجاری ها کارساز نیست.

دادستان مرکز استان اردبیل با تاکید مجدد بر اینکه اقدام یک بسیجی در ماموریت امر به معروف و نهی از منکر باید توام و به معنای نفوذ در قلب انسان ها و خطاکاران باشد، ضرورت امیدآفرینی و تلاش برای جذب و رویش در مقابل سناریو ناامیدسازی و پروژه دفع و ریزش دشمنان و بدخواهان را یادآور شد.

آفاقی با امضای پیمان نامه هم‌سنگری با آمران به معروف و ناهیان از منکر، حمایت کامل دادستانی از اقدامات قانونی آنان در مقابله با جرائم و مفاسد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را اعلام و بر ارتقای کارکرد مساجد در احیای فریضه دینی امر به معروف و استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج محلات در مطالبه‌گری و اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha